ممانعت از انتصاب بخشدار مرکزی کوهدشت؟!/ تجاوزها به حقوق مردم کوهدشت ادامه دارد

در حالی برخی سایت های خبری کوهدشت خبر از انتصاب ایوب کوشکی رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کوهدشت به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان را منتشر نموده اند که برخی کانال های خبری مدعی شدند با دخالت یکی از افراد ذی نفوذ در بدنه ی سیاسی شهرستان و استان معارفه ی وی از صبح […]

%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%a8-%da%a9%d9%88%d8%b4%da%a9%db%8c

در حالی برخی سایت های خبری کوهدشت خبر از انتصاب ایوب کوشکی رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کوهدشت به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان را منتشر نموده اند که برخی کانال های خبری مدعی شدند با دخالت یکی از افراد ذی نفوذ در بدنه ی سیاسی شهرستان و استان معارفه ی وی از صبح امروز چهارشنبه به زمان دیگری موکول شده است.

این کانال ها نوشتند این فرد ذی نفوذ به استناد و ادعای فقدان حداقل های قانونی برای انتصاب کوشکی به عنوان بخشدار مرکزی کوهدشت، مانع از این معارفه شده است.

کانال رسمی فرمانداری کوهدشت در تلگرام نیز که معمولاً هر روز به روزرسانی می شود در این خصوص سکوت نموده است.

باید دید طی چند روز آینده این انتصاب به سرانجام می رسد یا نه.

به نظر می رسد انتصاب کوشکی در این سمت به دلیل نزدیکی و ارتباط تنگاتنگ وی با حبیب اله خجسته پور معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری لرستان و فرماندار سابق خرم آباد باشد. هم او که روزگاری با ساماندهی ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در سراسر استان و بهره گیری از ظرفیت جوانان رأی حداکثری مردم لرستان به دولت تدبیر و امید را رقم زد.

گفتنی است پس از خداحافظی رویین تن بخشدار قبلی مرکزی شهرستان کوهدشت چندین ماه است این پست همانند برخی پست های دیگر ادارات به لحاظ کشمکش های موجود بین اصلاح طلبان موسوم به ۱+۶ و حامیان اصلاح طلب و غیراصلاح طلب نماینده ی فعلی شهرستان بلاتصدی مانده است.

مسأله ای که باید تجاوز آشکاری دیگر به حقوق ملت مظلوم شهرستان کوهدشت قلمداد شود.