مسئولین پلدختر، مقصرین اصلی غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله

دو نوجوان ۱۳ و ۱۶ ساله پلدختری به علت آشنا نبودن به فنون شنا در رودخانه کشکان غرق شدند که یکی از آن ها نجات یافت و دیگری جان باخت. به گزارش کشکان، این دو نوجوان به نام‌های امیرحسین و محمد سلیمانی که برای شنا به رودخانه کشکان ابتدای ورودی شهر پلدختر رفته بودند گرفتار […]

IMG_20160530_000004

دو نوجوان ۱۳ و ۱۶ ساله پلدختری به علت آشنا نبودن به فنون شنا در رودخانه کشکان غرق شدند که یکی از آن ها نجات یافت و دیگری جان باخت.

به گزارش کشکان، این دو نوجوان به نام‌های امیرحسین و محمد سلیمانی که برای شنا به رودخانه کشکان ابتدای ورودی شهر پلدختر رفته بودند گرفتار آب رودخانه شدند.

با تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر و تیم آتش‌نشانی شهرداری پلدختر، امیرحسین ۱۶ ساله نجات یافت ولی تلاش برای محمد نوجوان ۱۳ ساله بی‌نتیجه ماند و جان باخت.

تلاش برای یافتن جسد ادامه دارد.

مسئولین پلدختر، مقصرین اصلی غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله

پلدختر به عنوان گرمترین شهرستان استان، تابستان های گرم دارد و نیاز به ساخت استخر در آن ضروری است.

همه ساله مردم پلدختر با آغاز فصل گرما در نبود استخر به رودخانه کشکان و تالاب ها روی می آورند که همین باعث غرق شدن مردم زیادی در طول سالیان گذشته در کشکان و تالاب های پلدختر شده است.

در آغاز دولت نهم عملیات ساخت استخر پلدختر آغاز شد. در هشت سال دولت محمود احمدی نژاد استخر پلدختر ساخته نشد!!! و پیشرفت ناچیزی داشت!

با آغاز دولت جدید حسن روحانی در سال ۹۲ انتظار می رفت استخر پلدختر که هشت سال بود بلاتکلیف بود تکمیل شود اما در دولت یازدهم نیز پس از گذشت سه سال از عمر دولت هیچ پیشرفتی در ساخت استخر مشاهده نشد! و این دولت هم نشان داد همچون دولت قبلی برای مردم پلدختر فقط شعار و وعده دارد. وعده هایی که یازده سال است مدام تجدید می شوند.

بدون شک مسئولان پلدختر در طول ده دوازده سال اخیر که نتوانستند ساخت استخر پلدختر را تکمیل کنند در مرگ این نوجوان ۱۳ ساله نقش اصلی را دارند.

مقصرین جان باختن این نوجوان، مسئولین ۱۰ سال اخیر پلدختر از جمله فرمانداران پلدختر (به عنوان نفرات اول اجرایی شهرستان)، دو نماینده سابق و اسبق پلدختر در مجلس به دلیل کوتاهی در مطالبه گری و همچنین دیگر مسئولان پلدختری هستند.

در کنار مسئولین شهرستانی، نباید از بی کفایتی مسئولین استانی و کشوری گذشت که نقش آنان در مرگ نوجوان پلدختری بیشتر نباشد کمتر نیست.

مسئولین استانی و کشوری دولت قبلی و دولت فعلی نه فقط تلاشی در جهت رفع محرومیت پلدختر نکردند و نمی کنند که جان مردم پلدختر را هم می گیرند.

 

تصویر مربوط به محل غرق شدن نوجوان پلدختری است…