آخرین اخبار از شکایت فرماندار سابق کوهدشت علیه برخی فعالان سیاسی

جهت اطلاع از آخرین وضعیت شکایت قضایی محمد کرم محمدی فرماندار سابق شهرستان کوهدشت علیه چند تن از فعالین سیاسی و مطبوعاتی، خبرنگار کشکان با محسن باقرپور وکیل محمدی تماس گرفت و در این خصوص از ایشان خواستار توضیحاتی شد. وی در این تماس اظهار داشت: با توجه به اینکه بر اساس قانون آیین دادرسی […]

۶۹۶۰۴-۲۴۴۶۷۴۴_۶۲۶

جهت اطلاع از آخرین وضعیت شکایت قضایی محمد کرم محمدی فرماندار سابق شهرستان کوهدشت علیه چند تن از فعالین سیاسی و مطبوعاتی، خبرنگار کشکان با محسن باقرپور وکیل محمدی تماس گرفت و در این خصوص از ایشان خواستار توضیحاتی شد.

وی در این تماس اظهار داشت: با توجه به اینکه بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری در مراحل مقدماتی در نام بردن متهم یا متهمین محظورات و محدودیت‌هایی وجود دارد امکان اطلاع رسانی شفاف وجود ندارد لکن پرونده هم اکنون در اختیار مرجع انتظامی است که از فنی ترین و دقیق ترین نیروهای آموزش دیده بهره میبرند. این شکایت میتواند به بسیاری از ابهاماتی که بعد از انتخابات علیه افرادی که در امر انتخابات صادقانه خدمت کرده اند و مورد هجمه های غیر منصفانه قرار گرفته اند پاسخ دهد.
در ادامه از ایشان در خصوص اخباری مبنی بر ورود شاکی جدید سوال شد که بیان داشت: ظاهراً اشخاص حقیقی و حقوقی دیگری هم به جمع شاکیان اضافه شده اند که از وجود یکی از وکلای مجرب و توانمند نیز استفاده کرده اند و طبق اطلاعات بنده شکایت این اشخاص هم ثبت و در حال اقدام است که در صورت لزوم و بر اساس تشخیص مقام قضا اطلاع رسانی خواهد شد.
تعداد متهمین و اخباری دال بر اضافه شدن افراد جدید به جمع متهمین هم سوال بعدی خبرنگار کشکان بود که باقرپور در پاسخ اظهار داشت: بله با توجه به مطالب و مصاحبه هایی که بعد از مصاحبه احد از مشتکی عنهم علیه موکلم داشتند ملاحظه گردید افراد و شخصیت هایی نیز اقدام به تکرار رفتارهای مجرمانه علیه موکل بنده داشتند که شکواییه ای علیه این افراد تنظیم شده و اقداماتی جهت تعقیب کیفری آن ها بعمل آمده که در حال رسیدگی است. البته خوشبختانه برخی از این افراد در روزهای اخیر با اعزام افراد و شخصیت های قابل احترام مراتب عذرخواهی خود را از مطالب منتسب به خود بیان داشته و این مطالب را یا تکذیب نموده یا آن را ناشی از هیجانات سیاسی بعد از انتخابات دانسته و مراتب عذرخواهی خود از موکلم را بیان داشتند که با پادرمیانی بزرگان و حسن فنایت ایشان جناب آقای محمدی از طرح شکایت علیه این افراد منصرف شده اند.
این وکیل دادگستری ادامه داد: نسبت به برخی از این متهمین در دادسرای کوهدشت رسیدگی خواهد شد و نسبت به برخی دیگر در مراجع قضایی دیگر از جمله دادسرای ویژه روحانیت و دادسرای مرکز استان بنا به وضعیت خاص متهمین رسیدگی خواهد شد. فعلاً از بیان نام این افراد معذورم انشااله در مراحل بعدی و رفع محدودیت های قانونی با اجازه مقام قضایی اطلاع رسانی خواهد شد.
باقرپور در پایان گفت: موکل بنده با قوت به شکایت خود اصرار دارد و دادسرا و رسیدگی قضایی را به مثابه اعاده حیثیت خود و همکاران صادق و امین در هیات های اجرایی و نظارت که با کمال صداقت انتخاباتی که مورد تایید تمامی ارکان نظام بوده و با غوغا سالاری برخی به چالش کشیده شده است تلقی نموده و با یاری خدا صداقت و سلامت اخلاقی و انتخاباتی این عزیزان به اثبات خواهد رسید.