نماینده ی منتخب سلسله و دلفان با ۳۰۰۰ شاخه گل به دیدار مردم رفت+ تصاویر

علی رستمیان با اهداء ۳۰۰۰ شاخه گل رز به اصناف و بازاریان شهر نورآباد از آنها تقدیر و تشکر کرد و همچنین بیمارستان شهرستان را مورد بازدید قرار داد… پس از دیدارهای چهره به چهره نماینده منتخب دلفان و سلسله در روستاهای محروم و دورافتاده دلفان که به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات و کمبودهای این […]

علی رستمیان با اهداء ۳۰۰۰ شاخه گل رز به اصناف و بازاریان شهر نورآباد از آنها تقدیر و تشکر کرد و همچنین بیمارستان شهرستان را مورد بازدید قرار داد…

پس از دیدارهای چهره به چهره نماینده منتخب دلفان و سلسله در روستاهای محروم و دورافتاده دلفان که به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات و کمبودهای این مناطق صورت گرفت نهایتأ بازدیدهای ایشان در سطح شهر نورآباد نیز آغاز شد.

وی پس از دیدار با برخی مسئولین دولتی و مذهبی شهرستان به سطح شهر رفته و بازاریان و اصناف مختلف شهر را مورد بازدید قرار داد.

۳۵۱۱۷۸۲۸۶۱۵۱۴۸۴۱۹۹۹۷

• تشکر و قدردانی منتخب مردم از اصناف و بازاریان نورآباد
علی رستمیان با اهداء ۳۰۰۰ شاخه گل رز به اصناف و بازاریان شهر نورآباد از آنها تقدیر و تشکر کرد.
وی با حضور در جمع بازاریان خیابان اصلی شهر از میدان امام تا میدان بعثت به نمایندگی از کلیه اصناف و بازاریان شهرستان از آنان تجلیل به عمل آورد.

۲۲۱۴۰۶۴۱۸۰۲۷۸۶۲۷۳۰۲۴ ۵۴۱۷۷۶۸۸۳۵۰۲۰۳۲۷۵۵۶۲ ۱۷۵۱۷۵۸۲۰۵۰۲۴۵۱۰۲۳۶۶

منتخب مردم در گفتگو با خبرنگار نسیم هدف از این کار را ایجاد همدلی ، وحدت ، دوستی و الفت در بین همه آحاد و اقشار جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد که مردم شریف دلفان و سلسله با هر سلیقه و ذائقه ای به یک وحدت و صمیمیتی برسند که ماحصل آن رشد و اعتلای دو شهرستان باشد.

وی در ادامه افزود: همه کسانی که لطف داشتند و به بنده رای دادند و کسانی که به کسی غیر از بنده رای دادند قابل تقدیر و احترامند و باید از همه آنها به خاطر حضور حداکثری شان در پای صندوق های رای و حماسه آفرینی هفتم اسفند تشکر کرد.

ایشان همچنین به رقابت های انتخاباتی بسیار آرام شهرستان اشاره کرده و گفت: امروز روز همدلی و عقلانیت است ، رقابت ها پایان یافته و جای خود را به رفاقت و برادری داده است، ما باید همه دست در دست هم و با یک رویکرد هم افزایی به دنبال رشد و اعتلای شهرستان باشیم.
منتخب سلسله و دلفان در مجلس دهم در پایان اظهار داشت: بنده دوست داشتم از نزدیک خدمت همه اصناف در نقاط مختلف شهرستان میرسیدم و تقدیر و ارادتم را ابلاغ می کردم اما چه باید کرد که محدودیت وقت و زمان این فرصت را نداد و لذا به ناچار به نمایندگی از همه اصناف، بازاریان و کسبه از نمایندگان این عزیزان در خیابان اصلی شهر تقدیر به عمل آمد و امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا خدمت همه این بزرگواران برسم و ضمن استماع دغدغه دوستان، حداکثر استفاده را از پتانسیل عظیم آنها در ارتقاء رشد و توسعه دلفان مخصوصا در بخش اقتصادی ببریم.

• عالی رستمی از بیمارستان سینا در شهر نورآباد نیز بازدید کرد

وی از نزدیک با مشکلات بیمارستان و کارکنان این مرکز درمانی آشنا شد. همچنین با اهداء گل از بیماران بستری عیادت کرده و شفای آنان و بهبودی کامل شان را از خداوند متعال مسئلت نمود.

۵۵۱۰۵۱۹۷۵۹۶۹۷۷۰۵۹۷۴۴

۸۰۱۱۲۹۹۱۵۹۰۰۳۹۳۰۲۳۱۷ ۷۰۹۴۲۲۰۸۸۱۵۸۵۳۸۴۴۵۲۲ ۹۳۸۳۱۶۸۰۷۳۳۴۰۳۵۰۷۶۰۲ ۹۸۷۷۲۹۴۷۵۹۰۰۰۱۸۵۴۰۶۱ ۵۲۷۱۳۵۰۰۲۷۱۷۹۴۱۹۹۷۷۲ ۶۸۴۵۳۱۵۶۹۵۶۶۹۱۱۸۶۲۲۷ ۳۶۴۶۵۷۸۵۳۶۹۹۲۲۳۷۴۶۴۵

مرجع: نسیم دلفان