از دستگیری فرج تا دستگیری سهراب/ فضای آکنده از تخریب و شایعه

کشکان -سرویس سیاسی: فضای انتخاباتی شهرستان های کوهدشت و رومشکان در انتخابات مجلس دهم، به مدد شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام مملو از شایعات و اخبار ضد و نقیضی بود که ذهن جامعه و برگزارکنندگان انتخابات را تا حدودی مغشوش ساخت. از جمله ی این خبرها در طول امروز خبر دستگیری سهراب دوستی برادر […]

۱۴۳۰۹۰۴۵۲۰_shayeeh-2

کشکان -سرویس سیاسی: فضای انتخاباتی شهرستان های کوهدشت و رومشکان در انتخابات مجلس دهم، به مدد شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام مملو از شایعات و اخبار ضد و نقیضی بود که ذهن جامعه و برگزارکنندگان انتخابات را تا حدودی مغشوش ساخت.

از جمله ی این خبرها در طول امروز خبر دستگیری سهراب دوستی برادر اسماعیل دوستی اصلاح طلب شاخص حامی الهیار ملکشاهی کاندیدای حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان بود که پس از پیگیری خبرنگار ما مشخص شد کذب محض است.

همچنین چند روز پیش خبری مبنی بر بازداشت فرج اله مؤمنی اصلاح‌طلب شاخص حامی محمد آزادبخت دیگر کاندیدای حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان در فضای مجازی منتشر شد که وی مجبور به تهیه کلیپ گفتگو با هواداران و تکذیب این خبر شد.

از دیگر شایعات منتشره خبر انتصاب محمد اصلانی ابتدا به عنوان فرماندار ویژه کوهدشت و سپس به عنوان فرماندار معین این شهرستان بود که ابتدا تأیید و سپس از ناحیه استاندار لرستان و رئیس ستاد انتخابات لرستان فاقد وجاهت و صحت اعلام شد.

خبرهای دیگری نیز در طول یک ماه اخیر توسط هواداران تمام کاندیداها در فضای مجازی منتشر شد که هیچکدام صحت و اصالت نداشتند و از منظر اخلاقی و قانونی باید توهین و تخریب قلمداد شوند.

امیدواریم طی فرایند رأی گیری، اعلام نتیجه و پس از آن هواداران کاندیداها بدون شایعه پراکنی آرامش خود را حفظ کرده و به رأی و تصمیم مردم به عنوان صاحبان اصلی قدرت و نظام احترام بگذارند. رأی و نظر مردم هر چه باشد مبارک است…