مشاور مدیر کل و رییس جدید اداره بهزیستی شهرستان دوره چگنی منصوب شدند

به گزارش کشکان، مدیر کل بهزیستی لرستان طی حکمی ناصر افشاری را بعنوان مشاور مدیرکل در کلیه امور و فعالیتهای بهزیستی لرستان منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل می باشد. جناب آقای ناصر افشاری سلام علیکم با عنایت به تعهد ،شایستگی و توانمندی شما در اجرای ساختار جدید سازمان به موجب این ابلاغ […]

Untitled-1

به گزارش کشکان، مدیر کل بهزیستی لرستان طی حکمی ناصر افشاری را بعنوان مشاور مدیرکل در کلیه امور و فعالیتهای بهزیستی لرستان منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل می باشد.

جناب آقای ناصر افشاری

سلام علیکم

با عنایت به تعهد ،شایستگی و توانمندی شما در اجرای ساختار جدید سازمان به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور مدیر کل در کلیه امور و فعالیتهای اداره کل بهزیستی استان با حفظ سمت منصوب میشوید.با عنایت به عزم دولت تدبیر و امید بر نهادینه سازی و توسعه مبانی اجتماعی و خدمات رسانی پایدار به جامعه هدف انتظار میرود حداکثر ظرفیت و توان خویش را در راستای تحقق سیاست های دولت و اهداف عالیه در سازمان به کاربندید.تا با تدابیر علمی موجبات ارتقاء هر چه بیشتر سازمان در عرصه خدمات رسانی به جامعه هدف را فراهم نموده و از خداوند منان توفیق روز افزون شما را در جهت تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و خدمت به جامعه هدف سازمان صمیمانه خواستاریم.امید است در انجام وظایف محوله در ظل عنایات حضرت ولی عصر بقیه ا… الاعظم و تحت رهنمودهای مقام عظمای ولایت ،تحت نظر اینجانب در ارائه خدمات به جامعه هدف سازمان موفق و موید باشید.

شایان ذکر است ناصر افشاری حدود ۱۶ سال متوالی بعنوان مسئول دفتر حقوقی اداره کل بهزیستی مشغول خدمت می باشد و یک دوره ۸ ماهه معاونت مشارکتهای مردمی را عهده دار بوده است.

همچنین پس از تغییر مدیران بهزیستی اکثر شهرستان های استان لرستان و انتصاب مدیران جدید با حکم اسداله حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان این بار نوبت به بهزیستی شهرستان دوره چگنی رسید.

دکتر اسداله حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان ،عبدالرضا الواری را بعنوان رییس جدید بهزیستی شهرستان دوره چگنی معرفی و از زحمات ۴٫۵ ساله علی ناصر جابری قدردانی کرد.

شایان ذکر است، الواری دارای ۱۸ سال سابقه و کارشناس ارشد جامعه شناسی میباشد. وی معاونت بهزیستی پلدختر ،ریاست بهزیستی پلدختر ،کارشناس مراکز غیر دولتی بهزیستی بروجرد و کارشناس دفتر اعتیاد معاونت پیشگیری را در کارنامه خود دارد.