تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم در ایران بود

  کشکان: امام جمعه کوهدشت گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلاب دوم در ایران بود. به گزارش خبرنگار مهر، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در کوهدشت برگزارشد تا دانش آموزان درکنار مردم این شهرستان، شعار مرگ بر آمریکا را سردهند. حجت الاسلام طهماسبی در این مراسم راهپیمایی با بیان این […]

 

۱۷۶۹۰۵۰

کشکان: امام جمعه کوهدشت گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلاب دوم در ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در کوهدشت برگزارشد تا دانش آموزان درکنار مردم این شهرستان، شعار مرگ بر آمریکا را سردهند.

حجت الاسلام طهماسبی در این مراسم راهپیمایی با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و دانش آموزان را باید انقلاب دوم ایران نامید، گفت: دانشجویان غیور دریافتند که از سفارت آمریکا در ایران باران توطئه می بارد و شیطان بزرگ در این لانه جاسوسی سعی در انحراف انقلاب اسلامی دارد و به همین خاطر آن را تسخیر کرده و برچیدند.

امام جمعه کوهدشت ادامه داد: در آن زمان بود که شیشه دیو کاخ سیاه شکسته شد و امروز وظیفه همه ماست که با استکبار مبارزه کنیم.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان این که آل سعود و داعش و یهود یعنی آمریکا، اظهارداشت: امروز در منطقه قدرتی مانند جمهوری اسلامی وجود ندارد، قدرتی که مدام مورد توطئه قرار می گیرد.

وی با اشاره به وجود اسلام هراسی و ایران هراسی در آمریکا، گفت: کشوری که خودش غرق در مشکل است و یک فتنه بزرگ است چگونه می خواهد مشکل کشور ما را رفع کند.

امام جمعه کوهدشت افزود: ما تا آخرین نفس از قرآن و ولایت فقیه حمایت و مراقبت کرده و هیچ وقت تسلیم خواسته های آمریکا نمی شویم.

حجت الاسلام طهماسبی یادآورشد: آمریکا شیطان بزرگی است که خون جوانان ما از چنگالش می ریزد اما دستکش مخملی به دست کرده تا ما را فریب دهد. اما ما هرگز شعار مرگ بر آمریکا را ترک نخواهیم کرد.