انتقاد نماینده کوهدشت از امداد‌رسانی‌ به سیل‌زدگان

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با انتقاد از عدم واکنش جدی سازمان هلال احمر و ستاد حوادث غیرمترقبه در سیل اخیر استان لرستان، گفت: متاسفانه تنها از امکانات استانی استفاده می‌شود در حالی که نیاز است امکاناتی در اختیار شهرداری‌ها و بخشداری‌ها قرار گیرد. اللهیار ملکشاهی در گفت‌وگو‌ با ایسنا، درباره آخرین وضعیت سیل اخیر […]

IMG_20151029_115153

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با انتقاد از عدم واکنش جدی سازمان هلال احمر و ستاد حوادث غیرمترقبه در سیل اخیر استان لرستان، گفت: متاسفانه تنها از امکانات استانی استفاده می‌شود در حالی که نیاز است امکاناتی در اختیار شهرداری‌ها و بخشداری‌ها قرار گیرد.

اللهیار ملکشاهی در گفت‌وگو‌ با ایسنا، درباره آخرین وضعیت سیل اخیر در لرستان اظهار کرد: بر اثر بارندگی شدید روز گذشته سه نفر جان خود را از دست دادند و طی رعد و برقی که امروز هم وجود داشت متاسفانه یک نفر دچار سوختگی شدید شد.

وی افزود: در حال حاضر بارندگی‌ها ادامه داشته و خطر سیل نیز وجود دارد که در اثر این حادثه تعداد زیادی از پل‌ها شکسته شده‌اند و زیرساخت‌ها آسیب جدی دیده اند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس خاطرنشان کرد: بر اثر ریزش کوه و شکستن برخی پل‌ها ارتباط با تعداد زیادی از روستاها قطع شده است و شب گذشته نیز به دلیل بارندگی های شدید بخش زیادی از شهر تخلیه شد، ضمن آنکه خسارت‌های زیادی به خانه ها و احشام مردم وارد شده است.

وی تاکید کرد: مسئولین محلی و استانی از جمله فرماندار و بخشدار در تلاش هستند تا امداد رسانی ها به سرعت انجام شود اما به امکانات بیش تری نیاز است زیرا خسارت بسیاری به شهر وارد شده است.