جوابیه فرمانداری کوهدشت به یک مطلب

مدیریت محترم سایت تحلیلی خبری کشکان سلام علیکم با احترام ، پیرو انتشار مطلبی با عنوان ((آقای فرماندار !ما را به خیر شما امید ها بود )) به قلم آقای رضا بهرامی ، شایسته است بمنظور تنویر افکار عمومی نسبت به چاپ جوابیه روابط عمومی فرمانداری کوهدشت به شرح ذیل اقدام نمایید. ۱ – همانطور که […]

images

مدیریت محترم سایت تحلیلی خبری کشکان
سلام علیکم
با احترام ، پیرو انتشار مطلبی با عنوان ((آقای فرماندار !ما را به خیر شما امید ها بود )) به قلم آقای رضا بهرامی ، شایسته است بمنظور تنویر افکار عمومی نسبت به چاپ جوابیه روابط عمومی فرمانداری کوهدشت به شرح ذیل اقدام نمایید.
۱ – همانطور که آورده اید سوابق جناب آقای محمد کرم محمدی به عنوان کنشگر سیاسی اصلاح طلب بر کسی پوشیده نبوده واظهر من الشمس است . اما ایشان بعنوان فرماندار و نماینده عالی دولت وظیفه ای به مراتب فراتر و سنگین تر از تعلق خاطر به یک جریان و گروه سیاسی خاص را عهده دار است ، مزید آگاهی جناب بهرامی ، بر اساس ماده ۱ آئین نامه وظایف و اختیارات استانداران و فرمانداران ، مصوب شورای عالی اداری ، فرمانداران در قلمرو ماموریت خویش به عنوان نماینده عالی دولت ، مسئولیت اجرای سیاست های عمومی کشور را عهده دار خواهند بود ، بنابراین نزول شان و جایگاه فرماندار بعنوان مجری سیاست ها و اهداف جریانات و طیف های سیاسی خاص دور از انتظار بوده و در تضاد کامل با اهداف و وظایف قانونی تعیین شده برای فرمانداران تلقی می گردد.
۲ – دوست جوان و جویای نام ، اصلاح طلبی را بر روش و منش و نه نام و نشان تعریف نموده اید ، البته که اصلاح طلبی به روش و منش است اما روش و منشی مبتنی بر ارزش محوری ، رعایت ارزش ها و اصول اسلام و انقلاب اسلامی ، بی شک با چنین تعریفی ، اندیشه های متضاد و مخالف با مبانی اسلام و انقلاب اسلامی توسط روشنفکرمابان وابسته و مروج جریان های کمونیستی و ماتریالیستی ، هیچ جایگاهی در گفتمان اعتدال و اصلاح نداشته و اینده ای نیز برای آنان متصور نخواهد بود ، کسانیکه در این اندیشه اند که با مخفی شدن تحت لوای گفتمان اصلاحات و اعتدال ، می توانند اهداف و اندیشه های پوسیده خود را که امروزه در موزه های تاریخ خاک می خورند رونقی دوباره بخشند ، سخت در اشتباهند ، زیرا مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی ، اصلاح طلبی را فقط در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی پذیرفته و بر آن اصرار دارند.
۳ – در بخش عمده مطلب ارسالی از اصلاح طلبی و گردش بر مدار اصلاحات افاضه فرموده اید ، حال از شما و عالیجنابان پشت پرده و نامریی اتان سوال می شود شما چگونه اصلاح طلبانی هستید که اعتماد برخی چهره های خوشنام و معتدل جریان رقیب ((اصولگرایان )) را به فرماندار کوهدشت در برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری رابر نمی تابید و آنرا به تمجید برخی چهره های تند رو و اصولگرا از فرماندار تعبیر می نمائید؟ دوست عزیز انتخابات حق الناس است ، وظیفه فرماندار جمهوری اسلامی نیز صیانت و حراست از این حق عمومی مردم است ، چرا از این اطمینان خاطری که ماهها قبل از انتخابات در شهرستان ایجاد شده ، اینچنین رنجیده و مکدر شده اید ؟ مگر حفظ حقوق شهروندی و دفاع از آن ، شاه بیت غزل آن روزهای به تعبیر شما شیرین و خوش نبو د ؟ شما را چه شده است ؟ از کدام اصلاح و اعتدالب سخن رانده اید ؟ اصلاحی که در آن حقوق طرف مقابل نادیده گرفته می شود یا گفتمانی که کار ویژه آن تاکید بر رعایت حقوق اقلیت است ؟ به شما و مردم شریف و انقلابی کوهدشت اطمینان می دهیم این فرمانداری از تمام ظرفیت های موجود برای برگزاری انتخاباتی بی طرفانه ، سالم و حداکثری در شهرستان استفاده نموده و با جدیت از آراء مردم صیانت خواهد کرد و قطعاً نتیجه انتخابات آن خواهد شد که مردم برگزیده اند.
۴ – جناب دکتر !! از اصطکاک با رسانه ها و فشار بر آنها در دوره مدیریت جناب آقای محمدی گفته اید ، محض اطلاع جنابتان و نظر به نقش و کارکرد های متفاوت و متنوع رسانه های مکتوب و مجازی از جمله آگاهی بخشی و اطلاع رسانی ، ایجاد انسجام اجتماعی و فراهم نمودن زمینه مشارکت اجتماعی و سیاسی مردم ، اعتقاد و باور فرماندار و مجموعه همکاران این فرمانداری بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مطبوعات و رسانه توام با احترام و اکرام استوار بوده به طوری که برگزاری نشست های خبری متعدد با اصحاب رسانه، تجلیل از خبرنگاران محلی در روز خبرنگار ، پیگیری تلاش های شخص فرماندار در رفع فیلترینگ سایت های خبری چون هومیان ، میرملاس و کوهدشت نیوز ، تشکیل کمیته اطلاع رسانی شورای تامین و تشکیل مستمر جلسات آن با حضور خبرنگاران و مدیران رسانه های محلی بمنظور تعامل و رفع مشکلا پیش رو ، نمونه ای از اقدامات فرمانداری کوهدشت در تعامل و همراهی با خبرنگاران و مسئولین رسانه های شهرستان بوده است ، حال چگونه با کدام مستندات وبا چه هدفی ، مدیریت عالی شهرستان رابه اصطکاک با رسانه های مجازی متهم می نمائید الله اعلم…
۵ – جناب بهرامی ، تهدید و توبیخ NGO ها و سازمان های مردم نهاد توسط فرماندار را با آب و تابی وصف ناشدنی به رشته تحریر ور آورده اید ، جناب دکتر ! مطمئن هستیم آماری از سازمان های مردم نهاد دارای مجوز شهرستان در اختیار ندارید ، برخلاف رسالت و جایگاه خبرنگاری ، به خود زحمت نداده اید که در این زمینه تحقیقی هرچند کوتاه و مختصر از تعداد و نوع فعالیت این سازمان ها داشته باشید ؟ به یقین عامل مهمی که شما را وادار به قلمی نمودن این اکاذیب نموده است ، قطعا ذهنیاتی است که توسط انجمن آوای اردیبهشت برای شما ایجاد شده است ، سازمان مردم نهادی که برخلاف اساسنامه به فعالیت هایی خارج ازحوزه وظایف خویش روی آورده و ازاین فرمانداری تذکر کتبی دریافت نموده است و در صورت ادامه این روند پرونده انجمن مذکور در هیئت نظارت مطرح خواهد شد ، اما بهتر است بدانید در کوهدشت انجمن اوای اردیبهشت که نجات جان حیوانات را در دستور کار خود قرار داده تنها انجمن مردم نهاد کوهدشت نیست بلکه ۸۹ سمن و سازمان مردم نهاد با مجوز رسمی بدور از هرگونه جنجال وهیاهوی تبلیغاتی و استفاده از رانت رسانه ای به فعالیت قانونی خود در شهرستان ادامه می دهند و نجات جان انسان ها را به چماقی برای رسیدن به امیال زودگذر شخصی و جناحی ونیل به اهداف زودگذر خویش تبدیل ننموده اند.
۶ – جناب دکتر !! بسیاری از مشکلات ریز و درشت شهرستان را متوجه عملکرد یکساله فرماندار محترم شهرستان نموده اید ، باز هم به خطا رفته اید ، بسیاری از مشکلاتی که امروز گریبان کوهدشت را گرفته است در حوزه اختیارات فرماندار نیست و ریشه تاریخی و فرهنگی دارد ، اما باز هم محض اطلاع ، به خاطر مبارکتان معروض می دارد ، در حالیکه فرمانداری کوهدشت قبل از تصدی جناب محمدی ، بر اساس ارزشیابی های نهاد های نظارتی در جایگاه نهم در بین ده شهرستان استان قرار داشت اما با افتخار امروز در بسیاری از شاخص ها جایگاه اول استان را به خود اختصاص داده است ، امری که البته شما و دوستانتان را خرسند و اقناع نخواهد کرد.
۷ – و سخن اخر ، جناب بهرامی ، ای کاش ار عالی جنابانی که شما را تحریک به قلمی نمودن چنین هجمه ای به فرماندار محترم کوهدشت نمودند سوال می نمودید : زمانی که بیش از ۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی تخریب و به تصرف برخی افراد سودجو درآمد ، و یا در مقابل تخریب به قول شما تنگه سابقا زیبای شیرز و … کجا بودند و چرا زبان در کام و شمشیر در نیام فرو برده بودند ؟ دوست عزیز و جوان ما ، بسیاری از خاطرات تلخ و شیرین دوران اصلاحات را بیان نموده اید اما به عمد مهمترین شعار آن زمان یعنی قانونمندی و قانونمداری را به محاق فراموشی سپرده اید ، ملاک فرمانداری کوهدشت در انجام و اجرای رسالت و ماموریت های ذاتی فقط و فقط اجرای قانون و قانون و قانون خواهد بود و به جد در مقابل قانون شکنان از هر طیف و جناحی خواهد ایستاد و با تمام توان با متخلفین بر خورد خواهد نمود.
روابط عمومی فرمانداری کوهدشت