مدیرکل آموزش و پرورش لرستان: فرهنگیان لرستان صاحب مسکن می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش و پرورش لرستان اقدام به ثبت نام فرهنگیان متقاضی مسکن کرده است که در مرحله نخست ثبت نام تعداد ۶ هزار و ۱۵۰ نفر فاقد مسکن شناخته شده‌اند.

139303270952142993020433

 

به گزارش لکنا به نقل از تسنیم، گودرز کریمی‌فر امروز در کارگروه مسکن فرهنگیان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی لرستان و اعضاء کارگروه برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش لرستان با جدیت تمام مسأله مسکن مهر فرهنگیان این استان را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی افزود: بر اساس این تفاهم نامه اسامی فرهنگیان متقاضی مسکن توسط ادارات تعاون آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ثبت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در مرحله نخست تعداد 6 هزار و 150 فرهنگی فاقد مسکن شناخته شده که این افراد در صورت قرمز نبودن فرم ج آن ها، یعنی استفاده نکردن از تسهیلات بانک مسکن و اینکه هیچگونه سندی به نام خود یا همسرشان در سازمان ثبت اسناد و املاک وجود نداشته باشد در اولویت تخصیص مسکن قرار می گیرند.

شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه به جایگاه رفیع فرهنگیان و نقش اثرگذر این قشر در جامعه اشاره کرد و گفت: همه سعی و تلاش خود را به منظور صاحب مسکن شدن فرهنگیان انجام می دهیم.

ملکی یکی از اولویت های کاری مشترک راه و شهرسازی استان و آموزش و پرورش لرستان را تامین فضای آموزشی در سایت های مسکن مهر اعلام کرد و افزود: در 2 سایت خرم آباد و بروجرد پیش بینی های لازم انجام گرفته و در سایت های پروژه مسکن مهر سایر شهرستان ها پیگیری ها در حال انجام است.