شاهین کوهدشت دست خالی از سردشت به لرستان بازگشت/ بازیکنان کفش نداشتند!

  در آخرین بازی باقی‌مانده از هفته سوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال ایران تیم شاهین کوهدشت مقابل میزبان خود شهدای هفتم تیر سردشت شکست خورد. به گزارش لکنا، تیم فوتسال شاهین کوهدشت در این بازی که روز یک شنبه در سردشت برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را به حریف واگذار کرد. […]

footsal-omid

 

در آخرین بازی باقی‌مانده از هفته سوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال ایران تیم شاهین کوهدشت مقابل میزبان خود شهدای هفتم تیر سردشت شکست خورد.

به گزارش لکنا، تیم فوتسال شاهین کوهدشت در این بازی که روز یک شنبه در سردشت برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

در ابتدای نیمه اول تیم میزبان با حضور تماشاگران و تشویق آن‌ها دو برصفر پیش افتاد. در این نیمه تیم شاهین پر اشتباه ظاهر شد.

در نیمه دوم تیم شاهین برای تغییر نتیجه به بازی آمد و بازی هجومی را شروع کرد، ولی باز این تیم سردشتی بود که در ابتدای نیمه دوم به گل رسید .در ادامه بازی شاهین بارها و بارها تا آستانه فتح دروازه حریف پیش رفت ولی فقط توانست دو گل از سه گل خورده را جبران نمایید. تیم کوهدشت با این شکست سه امتیازی باقی ماند و به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کرد.

نکته قابل ذکر این‌که چند بازیکن شاهین به علت نداشتن کفش نتوانستند تیم را همراهی کنند.

شاهین در صورتی که توسط مسئولین حمایت نشود، شاید نتواند در ادامه مسابقات حضور داشته باشد.

این تیم روز جمعه 12 اردیبهشت 93 میزبان تیم شهرداری رشت در سالن شهدای تازه آباد کوهدشت خواهد بود.

سرپرست شاهین با انتقاد شدید از بی توجهی مسئولین ورزش لرستان و کوهدشت نسبت به تیم فوتسال شاهین، به خبرنگار ما گفت: بنا بود با مساعدت نماینده ی کوهدشت در مجلس اداره ی ورزش و جوانان لرستان 10 میلیون تومان به تیم کمک کند که متأسفانه عملی نشد. همچنین استاندار لرستان قول داد 3 و نیم میلیون تومان به تیم کمک کند که آن نیز هنوز محقق نشده است.