حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه ی کوهدشت: روند انتخابات شوراها در کوهدشت روند خوبی نبود

به گزارش اختصاصی لکنا؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه و نماینده ی ولی فقیه در شهرستان کوهدشت در خطبه های پیش از نماز جمعه ی این هفته ی این شهرستان، با اشاره به وقوع تقلب و تخلفات گسترده در روند برگزاری چهارمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی کوهدشت، خواهان ابطال این انتخابات و برخورد جدی و قانونی با متخلفین شد.

IMG_0197

 

 

به گزارش اختصاصی لکنا؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه و نماینده ی ولی فقیه در شهرستان کوهدشت در خطبه های  نماز جمعه ی  شهرستان، با اشاره به وقوع تخلفات گسترده در روند برگزاری چهارمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی کوهدشت، بیان داشت: درمورد انتخابات باید عرض کنم حماسه سیاسی بزرگی در 24 خرداد رقم خورد ونشان داد مردم همچنان پشتیبان رهبر و علاقمند به انقلاب واسلامند وثابت کردند که فتنه 88و دروغ بودن تقلب در انتخابات ثابت شد و با وجود کمتر از300هزار رای انتخابات به صاحب حق داده شد ولی آن فتنه گران با اختلاف 12میلیون رای فاجعه ای بزرگ در کشور بوجود آوردندکه تا ابد داغ این ننگ بر پیشانی عاملانش خواهد ماند.

با انتخاب جناب آقای روحانی که ازیاران امام بوده و ملت هم با رای قاطع به نظام وایشان ثابت کردند که همیشه از روحانیت دفاع خواهند کرد ما هم این موفقیت را به ایشان تبریک مجدد میگوئیم.

درشهرستان ما هم انتخابات ریاست جمهوری بسیار باشکوه بود اما اشاره ای که اینجا باید بکنم این است که بنده دارم خطبه نماز را می خوانم که دو رکعت نماز محسوب میشودبنده به عنوان نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهرستان ازقول مردم از مسئولان قضائی می خواهم این همه تعرفه ای که چاپ شده بود را پیگیری کنند که چه کسانی این کار را کرده اند این عمل آنها آبروی نظام را خدشه دار می کند بنده ضمن اعلام بی طرفی خود درمورد انتخابات قبلا ازهمین تریبون نماز جمعه عرض کردم اگر قانون وعدالت را رعایت نکنید من به مردم می گویم .

دراین رابطه هیئتی از خرم آباد  به دفتر بنده آمدند وگفتند ما باید انتخابات را تائید کنیم تا مردم بتوانند دروقت مقرر اعتراض کنند واین تائید نهائی نیست.

بنده جمعه گذشته کوهدشت نبودم وعمدا هم به کوهدشت نیامدم چون می خواستم به مردم درمورد این مشکلات چه بگویم؟

و از چه کسی باید دفاع می کردم؟

جناب آقای فرماندار (حمزه پور)شما پشت همین تریبون نماز به مردم گفتی من انتخابات عادلانه برگزار می کنم ! آیا این انتخابات عادلانه بود ؟ من معتقدم انتخابات شوراها عادلانه نبود .

این مشکل که پیش آمده است از بی تدبیری بود بنده عرض میکنم روند انتخابات شوراها در کوهدشت روند خوبی نبود.

شما از ما خواستید تا نمایندگانی معرفی کنیم ، متاسفانه شمااز نمایندگانی که ما برای نظارت بر انتخابات معرفی کردیم ازآنها استفاده نکرده اید ؟ چرا ؟

در پایان عرائضم همه را به وحدت وبرادری دعوت میکنم واز کسانیکه انتخابات شوراها را برگزار کرده اند می خواهم و باید بیایند وپاسخگوی مردم باشند .