ملکشاهی ضمن حمایت از قالیباف: هر رأی ما ستونی برای تقویت جمهوری اسلامی است

  حضور ما در انتخابات تنها رأی دادن به رئیس‌ جمهور نیست، بلکه هر رأی ما ستونی برای حفظ و تقویت جمهوری اسلامی است. نگاه قالیباف که نگاهی به مستمندان و مستعضفان دارد ما را بر آن داشت که دکتر قالیباف را کاندیدای مورد نظر خود انتخاب کنیم. به گزارش لکنا، اللهیار ملکشاهی که محمدباقر […]

fe3qhfh7n9fvw2ruxhsz

 

حضور ما در انتخابات تنها رأی دادن به رئیس‌ جمهور نیست، بلکه هر رأی ما ستونی برای حفظ و تقویت جمهوری اسلامی است. نگاه قالیباف که نگاهی به مستمندان و مستعضفان دارد ما را بر آن داشت که دکتر قالیباف را کاندیدای مورد نظر خود انتخاب کنیم.

به گزارش لکنا، اللهیار ملکشاهی که محمدباقر قالیباف را همراهی می‌کرد در اجتماع مردم این شهرستان ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همه شئون‌اش مبتنی بر آرای مردم است.

وی گفت: مردم با رأی به نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری به طور مستقیم و سایر مسئولان به صورت غیرمستقیم سرنوشت خود را در کشور تعیین می‌کنند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما باید به ندای مقام معظم رهبری که همان حضور حداکثری است لبیک بگوییم و در انتخابات آینده حضوری پرشور داشته باشیم.

ملکشاهی تصریح کرد: حضور ما در انتخابات تنها رأی دادن به رئیس‌ جمهور نیست، بلکه هر رأی ما ستونی برای حفظ و تقویت جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با بیان اینکه هر رأی شما رأیی است که در مسیر خون شهدا قرار دارد، به شخصیت قالیباف اشاره کرد و گفت: قالیباف شخصیتی ولایی است.

ملکشاهی با بیان اینکه قالیباف مرد عمل و شخصیت‌ پرتوان در تمام زمینه‌ها به ویژه زمینه اجرایی است، ابراز کرد: قالیباف دارای تجربه‌های فراوانی است که هم در زمان مسئولیت وی در نیروی انتظامی و هم در حال حاضر که شهردار تهران است این تجربه‌ها را همه اقشار مختلف مردم ملاحظه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قالیباف مقید به توسعه توازن است، یادآور شد: با نگاه توسعه توازن در قالیباف امروز در شمال و جنوب تهران هیچ تفاوتی نیست و همه اقشار مردم این را به خوبی می‌دانند.

ملکشاهی با بیان اینکه مردم لرستان انتظاری که از قالیباف دارند این است که سهم سرانه ملی را به اندازه هر فرد ایرانی به این مردم اختصاص یابد، متذکر شد: یکی دیگر از انتظارات مردم لرستان از قالیباف این است که توجه به صنعت مریض لرستان صورت گیرد، چراکه این صنعت در حال حاضر یک صنعت مریض است.

وی در پایان افزود: از دیگر انتظارات مردم این دیار توجه به جوانان جویای کار، توجه به نیروهای نخبه، توجه به نیروهای توانمند در عرصه ملی و توجه ویژه به اقشار مستمند و مستضعف این دیار است.
وی افزود: نگاه دکتر قالیباف که نگاهی به مستمندان  و مستعضفان دارد  ما را بر آن داشت که دکتر قالیباف  را کاندیدای مورد نظر خود انتخاب کنیم و خواسته های مجمع نمایندگان از طرف مردم شریف استان به شرح ذیل اعلام میداریم.

1-   بهر مندی استان لرستان از سهم سرانه ملی و معدل سرانه هر ایرانی

2-   توجه به صنعت مریض کشاورزی و دامپروری استان

3-   توجه به جوانان تحصیلکرده و بیکار این استان

4-   توجه به وضعیت بهداشت و رفاه عمومی بدان جهت که در بعضی از روستاهای استان هنوز کمترین امکانات  وجود ندارد

5-   توجه به نیروهای مخترع و نیرومند در عرصه مدیریت ملی

6-   توجه به بخش های مستمند و مستعضف