عارف: نظر هاشمی و خاتمی را در باره ائتلاف با دل و جان می پذیرم

  خبرگزاری فارس نوشت: *سفر انتخاباتی محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به قزوین با حواشی نادری از جمله اختلاط زن و مرد در مسجد و همچنین کف زدن‌های هواداران در آستانه رحلت حضرت امام خمینی(ره) همراه بود. * به محض ورود عارف برای سخنرانی به مسجد هواداران وی با شعار روحانی عارف ائتلاف‌ائتلاف […]

IMG16533073

 

خبرگزاری فارس نوشت:

*سفر انتخاباتی محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به قزوین با حواشی نادری از جمله اختلاط زن و مرد در مسجد و همچنین کف زدن‌های هواداران در آستانه رحلت حضرت امام خمینی(ره) همراه بود.

* به محض ورود عارف برای سخنرانی به مسجد هواداران وی با شعار روحانی عارف ائتلاف‌ائتلاف و صلی‌علی محمد ناجی ملت آمد به حمایت از نامزد مورد نظر خود پرداختند.

* عارف در ابتدای سخنرانی خود از بانوان به خاطر کشیده شدن پرده میان آنان و آقایان عذرخواهی کرده و گفت: به طور حتم ما به قانون پایبند هستیم و به آن احترام می‌گذاریم.

* عارف تکیه کلام خود را با مباحث اخلاق‌مداری عنوان و با قاطعیت اعلام کرد در پی تشکیل یک دولت اقتدارگراست.

*عارف در سخنان پایانی خود با بیان اینکه به طور حتم در صدد ائتلاف خواهد بود عنوان کرد: هاشمی و خاتمی وارد عرصه اصلاح‌طلبی شده و به طور حتم نظر نهایی آنان را درباره ائتلاف با دل و جان گوش خواهیم داد.