تصاویر: اعتراض حامیان محسن رضایی مقابل صداوسیما به توهین به ملت ایران

محسن رضایی در جمع حامیانش با اشاره به این موضوع که روند برگزاری این برنامه‌ها کمکی به افزایش و تعمیق شناخت مردم نسبت به کاندیداها نمی‌کند، خواستار بازنگری جدی در این شیوه شد تا این برنامه‌های در نظر گرفته شد، فاقد اثرگذاری نشود و از همراهی مردم با خود تشکر و ایشان را راهی کرد. […]

محسن رضایی در جمع حامیانش با اشاره به این موضوع که روند برگزاری این برنامه‌ها کمکی به افزایش و تعمیق شناخت مردم نسبت به کاندیداها نمی‌کند، خواستار بازنگری جدی در این شیوه شد تا این برنامه‌های در نظر گرفته شد، فاقد اثرگذاری نشود و از همراهی مردم با خود تشکر و ایشان را راهی کرد.

پس از اعتراض محسن رضایی به شیوه برگزاری مناظره ها در همان ابتدای بخش نخست برنامه امشب و سپس طرح موضوع دوباره و همراهی برخی کاندیداها در بخش دوم مسابقه ریاست جمهوری، جمعی از حامیان محسن رضایی که به قصد استقبال و مشایعت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مقابل در چمران صداوسیما حضور یافته بودند، نسبت به روند و شیوه توهین آمیز برگزاری مناظره ها اعتراض کردند که محسن رضایی با حضور در جمع ایشان، مردم حامی اش را دعوت به آرامش و صبر کرد.

به گزارش «تابناک»، محسن رضایی در جمع حامیانش با اشاره به این موضوع که روند برگزاری این برنامه‌ها کمکی به افزایش و تعمیق شناخت مردم نسبت به کاندیداها نمی‌کند، خواستار بازنگری جدی در این شیوه شد تا این برنامه‌های در نظر گرفته شد، فاقد اثرگذاری نشود و از همراهی مردم با خود تشکر و ایشان را راهی کرد.

انتقادات از برنامه امروز به شکل وسیعی در حال شدت گیری است و به نظر می‌رسد عقبه کارشناسی و نخبه کشور و همچنین افکارعمومی اعتقادی به چندین هزار نفر-ساعت کار درباره برگزاری این برنامه که عنوان «مناظره» بر آن گذاشته شد، ندارد. ذکر این نکته ضروری است که محسن رضایی با برخورداری از دکترای اقتصاد، با برنامه کلان و دقیق به انتخابات ورود کرده که متاسفانه اساساً امکان طرح مواضعش به طور دقیق و تمیز با برنامه برخی کاندیداها که به کلی گویی پرداختند، وجود نداشت.