گلایه متولیان شاهین جوان کوهدشت از بی توجهی مسئولان/ اگر دوام نیاوریم تیم را می فروشیم!

تیم فوتسال “شاهین جوان” کوهدشت که به تازگی موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور شده است در آستانه فروش قرار دارد. مربی تیم فوتسال شاهین کوهدشت در گفتگو با مهر ضمن اعلام این خبر گفت: این تیم را با هزار زحمت و در اوج بی پولی به لیگ دسته دو […]

52p2on50j3nl6pa5j3ig

تیم فوتسال “شاهین جوان” کوهدشت که به تازگی موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور شده است در آستانه فروش قرار دارد.

مربی تیم فوتسال شاهین کوهدشت در گفتگو با مهر ضمن اعلام این خبر گفت: این تیم را با هزار زحمت و در اوج بی پولی به لیگ دسته دو کشور رساندیم اما دیگر از لحاظ مالی نمی توانیم با دست خالی آن را اداره کنیم.

رضا درویش پور افزود: برای رساندن تیم به این مرحله، بالای 14 میلیون تومان از طریق کمک های مردمی هزینه کردیم اما کسی نیست که تیم را به لحاظ مالی ساپورت کند.

همایون محمدی عضو هیئت مدیره تیم فوتسال شاهین جوان کوهدشت نیز در گفتگو با مهر با بیان اینکه اولین بار است تیم فوتسالی از کوهدشت به لیگ کشوری راه پیدا می کند، گفت: این تیم آینده درخشانی دارد و می تواند برای نوجوانان کوهدشت گنجینه ای ماندگار باشد.

وی ادامه داد: با این وجود تیم در حال حاضر از نظر مالی در تنگنای شدیدی قرار دارد و مسئولان نسبت به این قضیه بی توجه هستند.

محمدی افزود: سه تیم “سام البرز”، ” شهرداری مشهد” و ” شهرداری تبریز” پیشنهاد خرید تیم شاهین جوان کوهدشت را داده اند اما ما دوست نداریم این تیم مقتدر از دست کوهدشت و حتی لرستان برود.

محمدی از متولیان به ویژه مسئولان ورزش کوهدشت خواست اجازه ندهند این تیم به خاطر ضعف مالی به استان های دیگر فروخته شود.

این عضو هیئت مدیره تیم شاهین جوان کوهدشت تصریح کرد: اگر دوام نیاوریم مجبوریم تیم را بفروشیم.

گزارش : حشمت اله آزادبخت