توجه به شعار محوری تولید ملی موجب رشد اقتصادی خواهد شد

خرم آباد – رییس اتاق بازرگانی و معادن خرم آباد گفت: درك صحیح و توجه جدی به شعار محوری تولید ملی رمینه ساز رشد اقتصادی كشور خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دكتر حسین سلاح ورزی روز دوشنبه با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری ؛ افزود: وابستگی بیش از حد اقتصاد كشور به نفت و عدم توجه به تولیدات ملی صادرات گرا و رشد روز افزون واردات كالاهای مصرفی بی كیفیت به داخل كشور از جمله مهمترین آفات و نابسامانی های اقتصاد كشور است.

وی اظهار داشت: اعتقاد و توجه به ‘تولید ملی ؛حمایت از كار و سرمایه ایرانی’ علاوه بر كارآفرینی و اشتغالزایی باعث افزایش بهره وری و بهبود وضعیت اقتصادكشور و نهایتاً رشد اقتصادی خواهد شد.

سلاح ورزی گفت: تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در شرایط تحریم ها و تهدید های دشمنان باعث دلگرمی و ایجاد نشاط در فعالان اقتصادی و تولید كنندگان شده است.

وی تاكید كرد: در صورت وجود همدلی و اعتقاد و باور عمیق به تاثیر حمایت از سرمایه گذاری و توجه به تقویت تولید ملی بسیاری از مشكلات كشور حل خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی خرم آباد ابراز امیدواری كرد با توجه به اهمیت این نامگذاری و فلسفه طرح این موضوع ، سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی به شعار ، سخنرانی ، مقاله و همایش ها محدود نشود و موجب كاهش موانع كسب و كار و تشویق و حمایت از سرمایه گذاری در كشور شود.