اولین همایش شعر “شور شعر” در کوهدشت برگزار شد

    اولین همایش شعر “شور شعر” شامگاه سه شنبه به مناسبت بزرگداشت مقام معلم با حضور شاعران معلم درکوهدشت برگزار شد. به گزارش  مهر، در این همایش شعر که شامگاه سه شنبه با عنوان “شور شعر” در پژوهش سرای کانون تربیتی نور کوهدشت برگزار شد، جمعی از شاعران معلم و شاعران جوان کوهدشتی با […]

 

IMG11170732

 

اولین همایش شعر “شور شعر” شامگاه سه شنبه به مناسبت بزرگداشت مقام معلم با حضور شاعران معلم درکوهدشت برگزار شد.

به گزارش  مهر، در این همایش شعر که شامگاه سه شنبه با عنوان “شور شعر” در پژوهش سرای کانون تربیتی نور کوهدشت برگزار شد، جمعی از شاعران معلم و شاعران جوان کوهدشتی با خواندن شعرهای خود مقام شامخ معلم را ارج نهادند.

بهمن نریمانی مدیر آموزش و پرورش کوهدشت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از برگزاری این همایش شعر را تقدیر از معلمان زحمت کشی دانست که سالها صادقانه به فرهنگ و آموزش این شهر خدمت کرده اند و افزود: این اولین بزرگداشتی است که در قالب همایش شعر برای معلمان کوهدشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: هر چند اصطلاح بازنشسته مناسب کسانی نیست که عمری را در امر تعلیم و تربیت کوشیده اند چرا که آنها همواره رسالت معلمی را بر عهده دارند و این بار فرهنگی همیشه بردوش آن ها خواهد بود.

بنابراین گزارش در پایان این همایش شعر، از سوی اداره ی آموزش وپرورش کوهدشت از 63 نفر از معلمان بازنشسته با تقدیم هدایایی تقدیر شد.
از حاشیه های جالب این مراسم قطعی برق شهرستان کوهدشت در اواسط برنامه بود تا شاعران کوهدشتی اشعار خود را در تاریکی سالن و بدون میکروفن بخوانند.