دستگیری پلیس نامحسوس جعلی در دلفان

    پلیس قلابی که در جاده‌ها با ایفای نقش پلیس نامحسوس به اخاذی دست می‌زدند دستگیر شدند. سردار «کاظم علیزاده» رئیس پلیس استان لرستان گفت: ماموران پلیس دلفان در پی دریافت خبری مبنی بر این که چند مرد با یک خودرو در نقش گشت کنترل نامحسوس از رانندگان اخاذی می‌کنند، بلافاصله با تیم‌های ویژه‌ای […]

 

635014418491191574

 

پلیس قلابی که در جاده‌ها با ایفای نقش پلیس نامحسوس به اخاذی دست می‌زدند دستگیر شدند.

سردار «کاظم علیزاده» رئیس پلیس استان لرستان گفت: ماموران پلیس دلفان در پی دریافت خبری مبنی بر این که چند مرد با یک خودرو در نقش گشت کنترل نامحسوس از رانندگان اخاذی می‌کنند، بلافاصله با تیم‌های ویژه‌ای برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.


وی افزود: ماموران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و همه مکان‌هایی را که احتمال تردد و حضور این ماموران قلابی بود تحت نظر قرار دادند و تحقیقات ادامه داشت تا اینکه، مردی در تماس تلفنی با 110 گفت که 5 مرد با سمند مشکوکی درسطح جاده هستند.


وی بیان داشت: با این تماس ماموران بلافاصله در اجرای طرح‌های ویژه و کنترل محورها این خودرو را شناسایی و هر 5 سرنشین آن را دستگیر کردند.
سردار علیزاده با اشاره به این‌که متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی خود اعتراف کردند، خاطر نشان کرد:. تاکنون 3تن از مالباختگان نیز شناسایی شده‌اند.