مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان منصوب شد

عباس شرفی به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان معرفی شد. به گزارش کشکان، مراسم تودیع و معارفه مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ظهر امروز با حضور کشاورزیان معاون وزیر راه و جمعی از مسئولان لرستان در سالن آمفی‌تئاتر بانک صادرات لرستان برگزار  و در این مراسم عباس شرفی به عنوان مدیرکل […]

عباس شرفی به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان معرفی شد.

به گزارش کشکان، مراسم تودیع و معارفه مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ظهر امروز با حضور کشاورزیان معاون وزیر راه و جمعی از مسئولان لرستان در سالن آمفی‌تئاتر بانک صادرات لرستان برگزار  و در این مراسم عباس شرفی به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان معرفی شد.

 علی زندی فر مدیرکل سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اظهار داشت: طی مدتی که در این مجموعه مشغول بودیم، با تلاش‌های انجام‌شده و با همکاری پلیس‌راه استان، در شش ماهه نخست امسال ۱۰ درصد تصادفات جاده‌ای  کاهش یافت.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین و تعطیلات پس‌ازآن نیز در جاده‌های استان لرستان کم‌ترین تلفات انجام گرفت، افزود:  با توجه  به شناخت شش ماهه‌ای که از شرفی مدیر کل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان آشنایی دارم، وی مدیری پیگیر و باتجربه است و اهل سیاسی‌کاری نیست.

مدیرکل سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به اینکه هرکجا باشم سرباز نظام و مملکت هستم، خاطرنشان کرد: از کلیه همکاران درخواست دارم که همکاری که با من داشتند، به‌صورت چند برابر و مضاعف‌تر با  مدیر کل جدید نیز داشته باشند.

به گزارش تسنیم، علی زندی فر به‌عنوان مدیر جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی منصوب شد و عباس شرفی به‌جای او به‌عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان معرفی شد.