ساختمان شرکت گاز شهرستان رومشگان افتتاح شد

ساختمان شرکت گاز شهرستان رومشگان با حضور مسئولان افتتاح شد. به گزارش کشکان، ساختمان شرکت گاز شهرستان رومشگان با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت گاز لرستان، معاونان استاندار لرستان و … به بهره برداری رسید. حشمت الله شمس خرم آبادی  مدیر عامل شرکت گاز لرستان […]

ساختمان شرکت گاز شهرستان رومشگان با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش کشکان، ساختمان شرکت گاز شهرستان رومشگان با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت گاز لرستان، معاونان استاندار لرستان و … به بهره برداری رسید.

حشمت الله شمس خرم آبادی  مدیر عامل شرکت گاز لرستان در مراسم افتتاح این ساختمان در سخنانی اظهار داشت: با توجه به جمعیت این شهرستان ساختمان شرکت گاز در فضایی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث شده است.

وی با اشاره به احداث این ساختمان در چهار طبقه بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای احداث این ساختمان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده و برای تکمیل آن نیز ۴۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در این شهرستان ایستگاه گاز آن بود که با اقدامات صورت گرفته طی سال های گذشته آن را تقویت و فعال کردیم گفت: با تقویت ایستگاه گاز این شهرستان برای تامین گاز صنایعی که در رومشگان مستقر می شوند مشکل خاصی نخواهیم داشت.