برگزاری مانور پدافند غیر عامل در شهرستان کوهدشت+تصاویر

مانور پدافند غیر عامل با رویکرد پناه گیری و تخلیه اضطراری در هنرستان رازی شهرستان کوهدشت با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار محترم و ریاست آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش کشکان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، محمدشریف حسینی با اعلام این خبر افزود؛ در این مانور دانش آموزان […]

مانور پدافند غیر عامل با رویکرد پناه گیری و تخلیه اضطراری در هنرستان رازی شهرستان کوهدشت با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار محترم و ریاست آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش کشکان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، محمدشریف حسینی با اعلام این خبر افزود؛ در این مانور دانش آموزان مدرسه با راهنمایی ها و آموزش های نجاتگران جمعیت هلال احمر از نحوه و اجرای مانور پدافند غیر عامل اگاه و با راههای مقابله و ایمنی به هنگام وقوع و راههای نجات از آن را تمرین کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کوهدشت خاطر نشان کرد ؛هدف از انجام این مانورها، انسجام وافزایش توان دانش آموزان  در سنین نوجوانی و جوانی در مقابل حوادث و بلایای طبیعی وغیر طبیعی است.

وی افزود ؛این مانور به همت آموزش و پرورش ،هلال احمر ،آتش نشانی ، نیروی انتظامی ، اورژانس ۱۱۵،اداره برق، اداره گاز و اداره آبفا شهرستان کوهدشت انجام شد.

شایان ذکر است ،دانش آموزان پس از شنیدن آژیر خطر از مدرسه خارج و در مکانهای امن پناه گرفتند وگروهای امدادی ، آتش نشانی و نیروی انتظامی و دانش آموزان امدادی که از بین دانش آموزان ،آموزش های لازم را دیده بودند جهت کمک رسانی به مصدومان فرضی اطفاء حریق و مراقبت از ورود و خروج افراد در جایگاهای خود حاضر و انجام وظیفه نمودند.

گزارش و عکس:‌ صمد مرادیانی