اطلاعیه ستاد بحران استان؛ آماده باش برای مقابله با سیلاب احتمالی

مدیر کل ستاد بحران استان گفت: با توجه به ” شروع اولین بارندگی های پائیزه از روز پنج شنبه ۱۱ آبان ماه ” لازم است شهرداری ها در تکمیل و اتمام عملیات لایروبی رودخانه ها، مسیل ها و انهار درون شهری. و ادارات راهداری شهرستانها در پاک سازی و بازگشایی دهانه پل ها در جاده […]

مدیر کل ستاد بحران استان گفت: با توجه به ” شروع اولین بارندگی های پائیزه از روز پنج شنبه ۱۱ آبان ماه ” لازم است شهرداری ها در تکمیل و اتمام عملیات لایروبی رودخانه ها، مسیل ها و انهار درون شهری. و ادارات راهداری شهرستانها در پاک سازی و بازگشایی دهانه پل ها در جاده ها و محورهای ارتباطی بین شهری و روستایی تسریع لازم را بعمل آورند.

رضا آریایی افزود: فرمانداران نیز در فرصت باقی مانده ضمن تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان ، نسبت به انجام آخرین هماهنگی های بین دستگاهی و انجام تمهیدات لازم با هدف حفظ آمادگی در بین دستگاه های اجرایی امدادی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بازدید از انبارها و ماشین آلات سنگین راهداری در گردنه ها, بررسی وضعیت پایگاه های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان در محورهای بین شهری، بررسی وضعیت تجهیزات و امکانات مستقر در واحدهای آتش نشانی و خدمات موتوری شهرداری ها، برقراری کشیک شبانه روزی در دستگاه های اجرایی امدادی و ….. از اهم اقدامات میباشد.

آریایی تاکید کرد: اداره کل مدیریت بحران استان نیز با شماره تلفن ثابت ۳۳۲۴۳۹۲۸ و نمابر شماره ۳۳۲۴۴۷۰۹ بصورت “شبانه روزی” آماده دریافت اطلاعات و اخبار و امدادرسانی به هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه و پدیده های طبیعی میباشد.