آخرین آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در لرستان/ 4960 نفر انتخاب می شوند

  معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان آخرین آمار افراد ثبت نامی برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این استان اعلام کرد. حسن شریعت نژاد در گفتگو با  مهر اظهار داشت: از روز 26 فروردین تا اول اردیبهشت ماه سالجاری به مدت هفت روز، ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا […]

80097400-2490446

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان آخرین آمار افراد ثبت نامی برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این استان اعلام کرد.

حسن شریعت نژاد در گفتگو با  مهر اظهار داشت: از روز 26 فروردین تا اول اردیبهشت ماه سالجاری به مدت هفت روز، ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان لرستان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: داوطلبان چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بایستی برای ثبت‌نام دارای شرایط مندرج در قانون شوراها باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه از دیروز کار ثبت نام کاندیداها در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون 332 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا در سراسر استان ثبت نام کرده اند.

شریعت نژاد این آمار را تا پایان وقت اداری امروز سه شنبه اعلام کرد و بیان داشت: از تعداد داوطلبان ثبت نامی 320 نفر مرد و 12 نفر زن هستند.

وی به تفکیک آمار در شهرستانهای استان اشاره کرد و بیان داشت: در شهرستان بروجرد 81 نفر در قالب 77 مرد و چهار زن در انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان ادامه داد: همچنین در شهرستان خرم آباد نیز 66 نفر مرد و دو نفر زن ثبت نام کرده اند.
شریعت نژاد یادآور شد: در شهرستان ازنا 11 نفر مرد، در الیگودرز 33 مرد و دو زن و در شهرستان دلفان 18 مرد برای انتخابات تاکنون نام نویسی کرده اند.

وی با اشاره به ثبت نام 25 مرد و چهار زن در شهرستان دوره چگنی افزود: در شهرستان دورود تاکنون 20 نفر مرد، سلسله 19 نفر مرد، کوهدشت 30 نفر مرد و پلدختر 21 نفر مرد برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به ثبت نام داوطلبان در بخشداریها و فرمانداریها یادآور شد: همچنین به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر “آی سی تی” روستایی و اخذ کد رهگیری برای تکمیل ثبت نام به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.

شریعت نژاد تصریح کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح هزار و 565 روستا و 26 شهر لرستان برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع با برگزاری چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان چهار هزار و 980 نفر انتخاب خواهند شد.