برگزاری همایش روز جهانی ناشنوایان در سالن اجتماعات بهزیستی لرستان

همایش روز جهانی ناشنوایان در سالن آمفی تئاتر شقایق اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد. همایش روز جهانی ناشنوایان صبح امروز پنجشنبه مورخه ۱۳ مهر در سالن آمفی تئاتر شقایق بهزیستی لرستان برگزار شد. در این همایش که با حضور جمعی از ناشنوایان توانمند برگزار شد دکتر حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن خیر مقدم […]

همایش روز جهانی ناشنوایان در سالن آمفی تئاتر شقایق اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد.

همایش روز جهانی ناشنوایان صبح امروز پنجشنبه مورخه ۱۳ مهر در سالن آمفی تئاتر شقایق بهزیستی لرستان برگزار شد.

در این همایش که با حضور جمعی از ناشنوایان توانمند برگزار شد دکتر حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت روز جهانی ناشنوایان با تاکید بر اینکه ناشنوایان امروزه در حوزه‌های ورزشی و هنری بسیار توانمندهستند، گفت: باید توانایی‌های ناشنوایان را به جامعه معرفی کرده و از ظرفیت‌های جامعه نیز در جهت اشتغال این عزیزان استفاده کنیم، چرا که اکثر مردم از توانایی این قشر آگاه نیستند.

در ادامه معاونت توانبخشی بهزیستی لرستان، در آیین گرامی‌داشت هفته‌ی جهانی ناشنوایان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این هفته، اظهار کرد: امروزه قشر ناشنوایان در جامعه، افرادی موفق، فعال و توانمند در عرصه‌های مختلف هستند، اما با وجود چنین توانمندی‌های هنوز هم در جامعه‌ی معلولان، مظلوم واقع شده‌اند.

گفتنی ست: آئین گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان با اجرای سرود و دکلمه توسط گروه سرود ناشنوایان «دستان گویا» و تقدیر از ناشنوایان موفق در زمینه های مختلف علی الخصوص ورزشی تقدیر بعمل آمد.