درگیری بین قاچاقچیان اسلحه و نیروی انتظامی در بلوران کوهدشت/ رشادت مثال زدنی نیروهای انتظامی و دستگیری مجرمین

به گزارش کشکان، طبق گزارشات محلی حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور در شهرستان کوهدشت، روستای بلوران بین نیروهای پلیس پیشگیری و اطلاعات نیروی انتظامی استان لرستان و افراد ناشناس یک درگیری شدید و نفس گیر رخ داد! افراد ناشناس ۳ نفر بودند دو نفر از آنها دستگیر شدند و یک نفر دیگر […]

به گزارش کشکان، طبق گزارشات محلی حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور در شهرستان کوهدشت، روستای بلوران بین نیروهای پلیس پیشگیری و اطلاعات نیروی انتظامی استان لرستان و افراد ناشناس یک درگیری شدید و نفس گیر رخ داد!

افراد ناشناس ۳ نفر بودند دو نفر از آنها دستگیر شدند و یک نفر دیگر متواری شده است. یک نفر از دستگیر شدگان نیز قبل از تسلیم شدن با ضرب گلوله‌ی نیروهای خدوم انتظامی زخمی شده است. شخص متواری اهل شهرستان کِرند واقع در غرب استان کرمانشاه است.

نیروهای امنیتی موفق شدند از داخل ماشین افراد ناشناس ۲۵۰۰ عدد فشنگ کمری یک قبضه سلاح شکاری و حدود ۲۰ قبضه کمری ثبت و ضبط کنند و همچنین خودروی آنها نیز توقیف گردید.

در این درگیری متاسفانه یک نفر از نیروهای نظامی تیر خورد و سریعاً به بیمارستان اعزام شد.

به گفته‌ی یک منبع آگاه شخص تیر خورده که از دلاوران نیروهای امنیتی انتظامی است زخم سطحی برداشته و الان حالشان کاملا خوب است.