بیانیه شورای اصلاح‌‌طلبان استان لرستان در مورد انتصاب دکتر سیدموسی خادمی

بیانیه شورای اصلاح‌‌طلبان استان لرستان در مورد انتصاب دکتر سیدموسی خادمی به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَ إِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ….﴿سوره النساء؛ آیه ۵۸﴾ خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به […]

بیانیه شورای اصلاح‌‌طلبان استان لرستان در مورد انتصاب دکتر سیدموسی خادمی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَ إِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ….﴿سوره النساء؛ آیه ۵۸﴾

خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید!…
به نام خداوند جان و خرد
سپاسگزار خدایی هستیم که مردم هوشمند ایران را در خط اعتدال و توسعه هدایت کرد تا مسیر اصلاح و بهبودی اوضاع را فراهم کنند.
دولت یازدهم با همه‌ی فرازهای نیکو و تاریخی و گشایش برجامش به پایان رسید.
بحمدالله و المنه، مردم ایران به پاس همه‌ی تلاش‌های دولت تدبیر و امید از جمله دفاع از حقوق ایرانیان در صحنه‌ی جهانی و ساماندهی وضعیت بهم ریخته‌ی اقتصاد و گشایش وضعیت سیاسی و فرهنگی کشور، در حماسه‌ی حضور ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برای سکانداری دولت دوازدهم، دکتر حسن روحانی را تکرار کردند.
در آغاز دولت دوازدهم، ما اعضای «شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان لرستان» به نمایندگی از جریان اصلاحات و حامیان دولت تدبیر و امید، انتصاب دکتر خادمی به عنوان استاندار لرستان را به فال نیک می‌گیریم.
بی‌شک حضور پر میمنت دکتر خادمی با کوله‌باری از اندیشه و تجربیات گران‌سنگ در دولت اصلاحات و دولت تدبیر و امید، می‌تواند نویدبخش فصل جدیدی از کار و تلاش و سازماندهی همه‌ی توان‌ها برای توسعه و پیشرفت لرستان باشد.
ضمن خوش آمدگویی و آرزوی موفقت و سربلندی برای دکتر خادمی، استاندار اصلاح‌طلب و کارگزار حامی دولت دکتر روحانی، با پافشاری بر مواضع مردم‌گرایانه‌ی خود، از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در لرستان، اعلام حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

بیست و پنجم شهریورماه ۹۶
شورای اصلاح‌طلبان استان لرستان