قطعی آب یک هفته ای روستاهای منطقه سرطرهان کوهدشت/ مسئولان آبفار: چون پول آب نداده اید پمپ را تعمیر نمی کنیم!

مردم ۶ روستای منطقه سرطرهان شهرستان کوهدشت یک هفته است که آب آشامیدنی ندارند. به گزارش خبرنگار کشکان، مردم روستاهای چشمه سفید، چاه خیره، حسین آباد، چم چل، کولبادام یاور و کولبادام نورمراد یک هفته است به علت آنچه از سوی مسئولان آبفار خرابی پمپ اعلام شده است آب آشامیدنی ندارند. در این وضعیت اسف […]

مردم ۶ روستای منطقه سرطرهان شهرستان کوهدشت یک هفته است که آب آشامیدنی ندارند.

به گزارش خبرنگار کشکان، مردم روستاهای چشمه سفید، چاه خیره، حسین آباد، چم چل، کولبادام یاور و کولبادام نورمراد یک هفته است به علت آنچه از سوی مسئولان آبفار خرابی پمپ اعلام شده است آب آشامیدنی ندارند.

در این وضعیت اسف بار روزانه ده ها تراکتور و تانکر ۲۰۰۰ لیتری مجبورند مسیرهای بین ۵ تا ۱۷ کیلومتر را طی کنند تا به مردم این روستاها آب رسانی کنند که هر تانکر ۲۰۰۰ لیتری ۳۰۰۰۰ تومان برای اهالی هزینه دارد.

ظاهراً مسئولان آبفار کوهدشت به مردم چنین اعلام نموده اند که بودجه تعمیر پمپ مربوطه را ندارند و چون مردم پول آب نداده اند از تعمیر آن تا اطلاع ثانوی معذورند!

اگر این اظهارات مسئولان آب و فاضلاب روستایی صحت داشته باشد باید آن را اقدامی بر خلاف منویات بنیانگذار انقلاب و عملی غیرانسانی قلمداد نمود که شایسته است از سوی مسئولان ارشد دولت در استان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت اثبات با مسببین برخورد قانونی صورت گیرد.