رونمایی از سامانه الکترونیکی ثبت طلاق در لرستان بعنوان دومین استان در کشور

به گزارش کشکان، صبح امروز با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مدیر کل امور اجتماعی استانداری و مدیر کل بهزیستی لرستان از سامانه الکترونیکی ثبت طلاق بعنوان دومین استان در مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق رونمایی شد. دکتر حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه سامانه الکترونیکی […]

به گزارش کشکان، صبح امروز با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مدیر کل امور اجتماعی استانداری و مدیر کل بهزیستی لرستان از سامانه الکترونیکی ثبت طلاق بعنوان دومین استان در مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق رونمایی شد.

دکتر حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه سامانه الکترونیکی طلاق می تواند با ثبت اطلاعات متقاضیان طلاق ابزار دقیق و هوشمندانه ای برای مدیریت فرایند مقوله طلاق ایجاد نماید گفت: اطلاعات وداده های سامانه الکترونیکی طلاق خود منبعی برای پژوهش پیرامون این آسیب اجتماعی است.

وی بااشاره به اینکه سامانه الکترونیکی طلاق بصورت آنلاین میتواند مراحل تکمیل پرونده را لحظه به لحظه رصد کند گفت: امروزه طلاق عاطفی و عدم توجه والدین به فرزندان جدی تر و مهم تر از طلاق شده است و تاثیر مخرب بیشتری از طلاق بر زندگی خانواده ها دارد ما امیدواریم با افزایش خدمات پیشگیرانه شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های ثبت الکترونیکی طلاق این است که تمامی اطلاعات طلاق را به صورت آنلاین در اختیار مدیران قرار میدهد.

سلمان کریمیان معاونت امور اجتماعی نیز در پایان افزود: زوجین متقاضی طلاق از طریق مراجعه به سایت Zaman.Behzist.net می توانند نسبت به ثبت نام اولیه گرفتن نوبت جهت مراجعه به مراکز مشاوره سازمان اقدام و از خدمات مشاوره ای استفاده نمایند.