(گزارش تصویری) برگزاری جشن با شکوه روز پزشک در کوهدشت

جشن روز پزشک به میزبانی سازمان نظام پزشکی کوهدشت در این شهرستان برگزار شد. به گزارش اختصاصی کشکان، در این مراسم که به مناسبت روز پزشک و داروساز برگزار شد پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی دکتر کامران آزادبخت ریاست سازمان نظام پزشکی کوهدشت ضمن خوشامدگویی به حاضرین روز پزشک و داروساز را […]

جشن روز پزشک به میزبانی سازمان نظام پزشکی کوهدشت در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اختصاصی کشکان، در این مراسم که به مناسبت روز پزشک و داروساز برگزار شد پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی دکتر کامران آزادبخت ریاست سازمان نظام پزشکی کوهدشت ضمن خوشامدگویی به حاضرین روز پزشک و داروساز را تبریک گفت.

در بخشی از برنامه پیام دکتر زالی رئیس کل نظام پزشکی کشور به صورت ویدئویی پخش شد.

دکتر حسن امینی زاده مدیریت شبکه بهداشت و درمان کوهدشت نیز در این مراسم در سخنانی به بیان علمکرد شبکه بهداشت و درمان کوهدشت پرداخت و در ارتباط با دست آوردهای مفید این شبکه و گسترش و بهینه سازی فضاهای درمانی و بهداشتی در سطح شهرستان توضیحاتی ارائه نمود.

اجرای نمایش و موسیقی توسط هنرمندان کمدین صدا و سیمای مرکز لرستان آقایان سید محمد نوری موسوی (ممه جو)، افشین چگنی و… و هنرمندان گروه موسیقی نوای سیمره آقایان مهران غضنفری، داود رضایی و… از برنامه های در نظر گرفته شده برای این مراسم بود.

دکتر کامران آزادبخت در حاشیه این مراسم به خبرنگار کشکان گفت: برای این جشن از تمامی پزشکان، داروسازان و دندانپزشکان شهرستان و خانواده های محترم آنان به صورت رسمی دعوت شد که با توجه به مشغله کاری ایشان حدود ١٢٠ نفر در آن حضور یافتند.

در پایان پزشکان حاضر در مراسم به همراه خانواده در ضیافت شام شرکت کردند.

عکس: علی رستمی