ارتقاء معدل کل شهرستان کوهدشت و درخشش دانش آموزان این شهرستان در مسابقات کشوری

به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت سومین جلسه ستاد پروژه مهر این شهرستان برگزار شد. حسن رضا برخورداری هدف از برگزاری این جلسه را پیگیری مصوبات و دستورالعمل های گذشته و برنامه ریزی برای برنامه های آینده شورای پروژه مهر عنوان کرد. وی در ابتدای جلسه با اعلام […]

به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت سومین جلسه ستاد پروژه مهر این شهرستان برگزار شد.
حسن رضا برخورداری هدف از برگزاری این جلسه را پیگیری مصوبات و دستورالعمل های گذشته و برنامه ریزی برای برنامه های آینده شورای پروژه مهر عنوان کرد.

وی در ابتدای جلسه با اعلام اینکه معدل کل شهرستان برای دومین سال پیاپی ارتقاء پیدا کرده است اعلام کرد: معدل کل شهرستان در سال ۹۶ با افزایش ۳۷/. نسبت به سال ۹۵ به ۱۰/۱۶ رسیده است. این در حالی است که در سال ۹۵ هم این مدیریت با افزایش ۸۰/. معدل کل نسبت به سال ماقبل خود یعنی سال ۹۴ به رتبه برتر استانی دست یافته بود.

برخورداری این عملکرد مثبت را حاصل تلاش و پیگیری تمام واحدهای اداری و آموزشی دانست و افزود: بدون شک کار جمعی و تلاش همدلانه مجموعه آموزش و پرورش باعث این موفقیت شده است و از همه ی عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت درخشش دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری در سطح کشور را یکی دیگر از موفقیت های آموزش و پرورش کوهدشت دانست و افزود: این موفقیت ها نشان می دهد که در این شهرستان استعدادهای بالقوه ای نهفته است و انشالله با تلاش مستمر و برنامه ریزی صحیح شاهد شکوفایی بیش از پیش این استعدادها باشیم.

وی سپس به بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت هدایت تحصیلی لازم است که معاونت آموزشی با کارشناسان مشاوره و مقاطع متوسطه جلسات منظمی جهت رصد فعالیت ها و رفع چالشهای احتمالی در خصوص هدایت تحصیلی داشته باشند.

رییس ستاد پروژه مهر افزود: بر اساس بررسی ها در همه کمیته ها و واحدها پروژه مهر فعال است و کارها به خوبی پیش می رود اما لازم است در این زمینه مستند سازی لازم انجام شود.

برخورداری در خصوص صدور ابلاغ در سال ۹۷-۹۶ تاکید کرد: ابلاغ مدیران و معاونین مدارس تنها از طریق کمیته انتصابات صادر خواهد شد و معیار این کمیته برای انتصاب اشخاص، توانمندی و شایستگی خواهد بود.