بیمارستان شفای خرم آباد یکبار دیگر خبر ساز شد!/ درگذشت فرهنگی و شاعر رومشکانی

به گزارش صدای لرستان، آقای “مختار جافریان” شاعر، کارمند آموزش و پرورش رومشکان و همکار رسانه ای پایگاه خبری کشکان که با مشکل کلیوی و بمنظور شکستن سنگ کلیه به بیمارستان شفا مراجعه کرده بود، پس از بیهوشی به کما رفت و پس از ساعاتی درگذشت. شنیده ها حاکی از این دارند که استفاده بیش […]

به گزارش صدای لرستان، آقای “مختار جافریان” شاعر، کارمند آموزش و پرورش رومشکان و همکار رسانه ای پایگاه خبری کشکان که با مشکل کلیوی و بمنظور شکستن سنگ کلیه به بیمارستان شفا مراجعه کرده بود، پس از بیهوشی به کما رفت و پس از ساعاتی درگذشت.

شنیده ها حاکی از این دارند که استفاده بیش از اندازه ماده_بیهوشی موجب درگذشت مرحوم جافریان شده است.

هنوز نمیتوان به شکل قاطع صحت شنیده ی بالا را تایید کرد و باید منتظر اعلام نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی و پاسخ رسمی روابط عمومی بیمارستان شفا در مورد علت درگذشت مرحوم جافریان بود.

این درحالی است که پیش تر خانواده چند تن از بیماران فوت شده در بیمارستان شفا از جمله خانواده مرحوم  ناهید_کارگر شکایاتی نسبت به روند درمان این بیمارستان داشته و دست اندرکاران این بیمارستان را عامل فوت بستگانشان می دانند.

لازم بذکر است که پرونده شکایات این خانواده ها، در مراجع قضایی در حال بررسی بوده و هنوز هیچ گونه رأیی در مورد این شکایات صادر نشده است.

 

شعری از مختار جافریان در پایگاه خبری کشکان