بیانیه رسمی سهامداران محترم موسسه آرمان (تعاونی وحدت)

بیانیه رسمی سهامداران محترم موسسه آرمان (تعاونی وحدت) در تاریخ نهم تیرماه هزار و سیصد و نود و شش: سپرده گذاران عزیز و گرامی احترامأ به استحضار میرساند ما سهامداران موسسه مالی و اعتباری آرمان، تعاونی وحدت خود را همچون شما عضو کوچکی از این موسسه خصوصی و مردم محور می دانیم و هر گونه […]

بیانیه رسمی سهامداران محترم موسسه آرمان (تعاونی وحدت) در تاریخ نهم تیرماه هزار و سیصد و نود و شش:
سپرده گذاران عزیز و گرامی
احترامأ به استحضار میرساند ما سهامداران موسسه مالی و اعتباری آرمان، تعاونی وحدت خود را همچون شما عضو کوچکی از این موسسه خصوصی و مردم محور می دانیم و هر گونه تلخی و شیرینی را از آن خود می دانیم؛ بی شک مشکلات پیش آمده و خسارات احتمالی قبل از آنکه دامن شما سپرده گذاران محترم را بگیرد موجب زیان ما سهامداران خواهد شد و بر پایه ی این اصل که سود و زیان در یک مجموعه همگان را دچار آسیب  می کند؛ سعی و تلاش شبانه روزی ما سهامداران فقط صرف برطرف کردن  مشکلات پیش رو  بوده است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
پر واضح مسلم است که سرمایه های شما عزیزان در چرخه ی اقتصادی کشور موجب شکوفایی در مناطق کم برخوردار بوده و این موضوع بارها مورد تایید صاحب‌نظران مسائل بانکی و مالی قرار گرفته است.موسسه ما در طول سالیان گذشته همواره سعی در ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به مردم ایران زمین را داشته و توانسته است در زمره فعالترین موسسات در زمینه منابع مالی قرار گیرد. مزید استحضار شما عزیزان، ما سهامداران به هیچ وجه اجازه تخطی به سپرده های شما را نداده و نخواهیم داد و بر خود تکلیف  فرض میدانیم حافظ منافع شما باشیم. بر همین اساس در طول وقوع بحران اخیر تمام همت خود را برای بازگشت به روزهای طلایی موسسه  از هیچ کوششی فرو گذار نکرده ایم.
واقعیت مساله در ارتباط با عدم پاسخگویی به درخواست های مالی، صرفا طولانی شدن بوروکراسی اداری در تحقق برنامه های منطبق بر ادغام بوده است و به محض رفع این مشکل و اعلام آن توسط بانک مرکزی بار دیگر به امید خدا و یاری شما سپرده گذاران، همگی بر سر سفره ی پر برکت موسسه وحدت خواهیم نشست و بار دیگر به روزهای آرمانی خود دست خواهیم یافت.
ما سهامداران مجددا به شما سپرده گذاران اطمینان می دهیم که تمام سپرده های شما محفوظ است و اگر  مساله ی مسدود نبودن  انجام امورات پرداخت و برداشت پیش نیامده بود بی شک الان تمام مبالغ شما سروران ارجمند پرداخت شده بود و به زودی نیز با رفع مشکلات اداری، برنامه ریزی برای از سرگیری فعالیت موسسه شروع خواهد شد.
بی شک اعلام خبر ادغام این موسسه با هر موسسه ی دیگر  تبعات مالی برای موسسه مورد توافق خواهد داشت از این رو اطلاع رسانی از فرایند اقدامات، باید کاملا برنامه ریزی شده صورت گیرد. لذا تقاضامندیم  شما سپرده گذاران عزیز همچون گذشته  صعه ی صدر و صبر و شکیبایی خود را تداوم بخشید و منتظر  خبرهای خوش  در روزهای آتی باشید.
بار دیگر تاکید می کنیم منافع سپرده گذاران و سهامداران با همدیگر گره خورده است و خروج از وضعیت فعلی پیش از آنکه درخواست شما سروران سپرده گذاران باشد، اراده و خواست قلبی ماست از این رو امید می رود با وحدت و همدلی دست در دست همدیگر بگذاریم تا در این زمان حساس به سلامت عبور نماییم.
والسلام

سهامداران موسسه آرمان تعاونی وحدت
             وفایی        بازوبندی