عیادت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کوهدشت از پدر شهید حسن رضا یوسف زاده

به گزارش خبرنگار کشکان، به دنبال بستری شدن پدر شهید حسن رضا یوسف زاده فرمانده گردان علی بن ابیطالب در بیمارستان امام (ره) کوهدشت، یاراحمدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگزان به همراه حاج مومن عبدی پور از اعضای شورای اسلامی شهر کوهدشت و از همرزمان شهید یوسف زاده با حضور در بخش مراقبت های […]


به گزارش خبرنگار کشکان، به دنبال بستری شدن پدر شهید حسن رضا یوسف زاده فرمانده گردان علی بن ابیطالب در بیمارستان امام (ره) کوهدشت، یاراحمدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگزان به همراه حاج مومن عبدی پور از اعضای شورای اسلامی شهر کوهدشت و از همرزمان شهید یوسف زاده با حضور در بخش مراقبت های ویژه ی این بیمارستان ضمن عیادت از ایشان در جریان سیر درمان وی قرار گرفتند.
یاراحمدی در این عیادت که خانواده یوسف زاده نیز حضور داشتند ضمن آرزوی سلامتی برای این پدر عزیز بیان داشت: خانواده شهید یوسف زاده بر گردن این نظام حق زیادی دارند.

وی افزود: حاج احمد یوسف زاده فرزندانی را تربیت نموده است که ۴ تن از این خانواده عزیز از ایثارگران و جانبازان و شهدای شهرمان می باشند. خانواده ای که در تمامی برهه های حساس نظام و اسلام خود را وقف خدمت رسانی نمودند، لذا بنیاد شهید و امور ایثارگزان ضمن آنکه وظیفه خود می داند نسبت به وضعیت ایشان حساس باشد آمادگی خود را جهت هر گونه خدمت رسانی اعلام می دارد.
در پایان این دیدار خانواده شهید یوسف زاده نیز از حضور آقایان یاراحمدی و عبدی پور تشکر نمودند.