عملیات اجرایی بیمارستان دورود و کوهدشت آغاز شود

استاندار لرستان گفت: عملیات اجرایی دو بیمارستان شهرستان دورود و کوهدشت در نیمه نخست سال ۹۶ باید آغاز شود. به گزارش کشکان، هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه توسعه و شورای برنامه‌ریزی استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: مصوب می‌شود رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در جلسه ‌آینده […]

استاندار لرستان گفت: عملیات اجرایی دو بیمارستان شهرستان دورود و کوهدشت در نیمه نخست سال ۹۶ باید آغاز شود.

به گزارش کشکان، هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه توسعه و شورای برنامه‌ریزی استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: مصوب می‌شود رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در جلسه ‌آینده توسعه و شورای برنامه‌ریزی استان جمع‌بندی ردیف متفرقه اعتبارات جذب‌شده سال ۹۵ را اعلام کند تا در سال ۹۶ جذب اعتبارات استان را از این محل ۳۰ درصد افزایش رشد دهیم.

وی به وجود ۲۳ مدرسه شبه کپری و ۴۳ مدرسه خشتی، گلی در استان لرستان اشاره کرد و افزود: در این جلسه مصوب می‌شود مجموع این ۶۶ مدرسه در سال ۹۶ جمع و مدرسه جدید احداث شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: برنامه‌ریزی انجام شود تا مجموعه ورزشی دومیدانی شهرستان خرم‌آباد در هفته دولت به بهره‌برداری برسد و ورزشگاه ۱۵ هزارنفری این شهرستان نیز برای ۲۲ بهمن امسال آماده افتتاح باشد.

وی بیان کرد: در بحث میدان اسب‌دوانی شهر خرم‌آباد نیز مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان در ۱۰ روز آینده نظر قاطع خود را در رابطه با شرایط این اسب‌دوانی اعلام کند تا در صورت عدم مشکل اعتباراتی برای پیست اسب‌دوانی در نظر گرفته شود.

بازوند گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان ۸۵ درصد از ۲۳۴ پروژه یا ۱۰۴ هزار مترمربع فضای بهداشتی درمانی را در سال ۹۶ به اتمام برساند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان بروجرد تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: عملیات اجرایی دو بیمارستان شهرستان دورود و کوهدشت در نیمه نخست سال ۹۶ به‌طور حتم آغاز شود.

استاندار لرستان  بابیان اینکه بازارچه فرش استان لرستان امسال در هفته دولت افتتاح می‌شود اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان لرستان برنامه‌ریزی داشته باشند تا ۱۵ روز آینده پروژه‌هایی که در سال ۹۷ نیاز به ماده ۲۱۵ دارند در یک نامه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام شوند.

وی با اشاره به اینکه سند تولید و اشتغال استان لرستان تهیه‌شده است افزود: این سند روز گذشته برای اجرا به‌تمامی شهرستان‌های استان ابلاغ شد و از  روز شنبه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر شهرستان جلسه‌ای پیرامون آن برگزار می‌شود.