آقایان مسئول! «آرمان» مردم لرستان را دریابید!

در حالی مسئولان مؤسسه مالی و اعتباری آرمان (توسعه) از پیگیری برای حل مشکل تأمین نقدینگی و بازگرداندن سپرده های مردم خبر می دهند که مردم محروم و عمدتاً فقیر لرستان در تماس با دفتر پایگاه خبری کشکان همچنان و به شدت نگران سرمایه زندگی خود هستند. استاندار لرستان و معاونین وی آنگونه که باید […]

در حالی مسئولان مؤسسه مالی و اعتباری آرمان (توسعه) از پیگیری برای حل مشکل تأمین نقدینگی و بازگرداندن سپرده های مردم خبر می دهند که مردم محروم و عمدتاً فقیر لرستان در تماس با دفتر پایگاه خبری کشکان همچنان و به شدت نگران سرمایه زندگی خود هستند.

استاندار لرستان و معاونین وی آنگونه که باید و شاید تا کنون پیگیر حل این مشکل مهم و اساسی نبوده اند و انتظار می رود با توجه به موفقیت دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و رأی اکثریت مردم لرستان به ایشان، مجموعه نمایندگان دولت در استان با پیگیری و حل مشکل از طریق بانک مرکزی و رایزنی با دستگاه قضایی کام تلخ شده مردم استان را شیرین کنند.

همچنین نمایندگان مردم لرستان در مجلس نیز در معرض آزمون مهمی قرار گرفته اند و بهترین زمان است که ثابت کنند تنها به دنبال منافع حزبی، گروهی و مادی خود و اطرافیانشان نیستند و به معنای واقعی کلمه نماینده مردم هستند.

پایگاه خبری کشکان منتظر می ماند تا گزارش اقدامات و پیگیری های نمایندگان دولت در استان و نمایندگان مردم در مجلس را به اطلاع سپرده گذاران نگران و پریشان مؤسسه مالی و اعتباری آرمان در لرستان برساند.