چرا تیم کوهدشت در لیگ برتر کشتی شرکت نکرد؟

قرار بود تیم کوهدشت در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت کند و مکاتبات آن با فدراسیون انجام شد اما این امر محقق نشد. به گزارش کشکان، در گروه  B  لیگ ۳۰۰ روزه کشتی فرنگی تیم کوهدشت با سینا صنعت ایذه، دانشگاه پیام نور و هیأت کشتی استان البرز هم‌گروه شده بود اما در لیگ شرکت نکرد. […]

قرار بود تیم کوهدشت در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت کند و مکاتبات آن با فدراسیون انجام شد اما این امر محقق نشد.

به گزارش کشکان، در گروه  B  لیگ ۳۰۰ روزه کشتی فرنگی تیم کوهدشت با سینا صنعت ایذه، دانشگاه پیام نور و هیأت کشتی استان البرز هم‌گروه شده بود اما در لیگ شرکت نکرد.

وحید والی‌زاده مرادی رئیس هیأت کشتی لرستان درباره اینکه چرا تیم هیأت کوهدشت در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت نکرد، به خبرنگار ایسنا گفت: قرار بود بخش خصوصی از این تیم حمایت کند که برای آن شرکت مشکل پیش می‌آید و نمی‌تواند به تیم کمک کند.

وی ادامه داد: همکاران ما در هیأت کشتی کوهدشت تا روزهای آخر نیز به دنبال رفع مشکل بودند اما متأسفانه موفق نشدند.

والی‌زاده مرادی اضافه کرد: چون خبر حضور این تیم رسانه‌ای شده بود و نمی‌خواستیم شرمنده علاقه‌مندان کشتی در استان شویم، قصد داشتیم به اسم هیأت کشتی لرستان در لیگ برتر شرکت کنیم و چون تأکید ما روی استفاده از کشتی‌گیران بومی است، وقتی با فرنگی‌کاران مطرح لرستانی صحبت کردیم با تیم‌های دیگر قرارداد بسته بودند و نمی‌خواستیم با تیم ضعیف در لیگ شرکت کنیم.