دکتر روحانی یکشنبه در لرستان

رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در لرستان و دبیر حزب اعتماد ملی شاخه لرستان خواستار حضور مردم لرستان در استقبال از سفر انتخاباتی رئیس جمهور به لرستان شدند. دکتر محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در گفتگو با بلوطستان گفت: دکتر روحانی ریاست جمهوری روز یکشنبه ۲۴اردی بهشت در سفری انتخاباتی و تبلیغی […]

رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در لرستان و دبیر حزب اعتماد ملی شاخه لرستان خواستار حضور مردم لرستان در استقبال از سفر انتخاباتی رئیس جمهور به لرستان شدند. دکتر محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در گفتگو با بلوطستان گفت: دکتر روحانی ریاست جمهوری روز یکشنبه ۲۴اردی بهشت در سفری انتخاباتی و تبلیغی وارد لرستان خواهد شد.

وی بیان کرد: از مردم لرستان به ویژه مردم خوب خرم آباد می خواهم با حضور خود در استقبال از دکتر روحانی حماسه ای رقم بزنند.دکتر بیرانوندی گفت: رئیس جمهور روز یکشنبه وارد خرم آباد می شود و مراسم سخنرانی دکتر روحانی ساعت ۹صبح در محل قدیم دانشگاه لرستان در جوار قلعه فلک الافلاک برگزار خواهد شد.

همچنین سید مهدی موسوی دبیر حزب اعتماد ملی شاخه لرستان و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان با صدور بیانیه ای از مردم خواست در مراسم استقبال از دکتر روحانی شرکت کنند. متن این بیانیه بدین شرح است:

بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم…

پس از سال های صدارت احمدی نژاد در نقش ریاست جمهوری این دیار کهن که گویی کمر همت بر نابودی این مرز و بوم بسته بود و با دشمنان قسم خورده ی این آب و خاک هم قسم شده بود؛ این حسن روحانی، شیخِ دیپلماتِ لبخند بر لبِ صبور بود که عقلانیت و تدبیر و اعتدال را به عرصه مدیریت کلان کشوری باز گرداند و توهم و افراط و نابخردی را کنار زد.

تجربه کشورداری احمدی نژاد با درآمدهای افسانه ای فروش نفت در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجه و فرهنگ چنان دردناک و عبرت آموز است که نیازی به بازگویی آن نیست اما ذکر این نکته بسیار مهم است که توجه کنیم احمدی نژاد شخصی بود برآمده از یک تفکر و نگاه به انسان و جامعه و جهان که آن تفکر اکنون هم در تقلای به دست آوردن قدرت اجرایی کشور است تا مگر کار ناتمام تباهی کامل ایران را تمام کند!

احمدی نژادیسم؛ یعنی بی برنامه بودن، یعنی ادبیات نامناسب، یعنی افراط گرایی، یعنی تورم و رکود در اقتصاد، یعنی تعطیلی فرهنگ، یعنی ماجراجویی و جنگ طلبی در عرصه بین المللی؛ این نوع نگاه و این شیوه مدیریت اکنون در لباسی دیگر و با شعارهای پوپولیستی دیگر اما با همان مبنا و بنیان به عرصه بازگشته است؛ باید به هوش بود و با مشارکت فعال در انتخابات بار دیگر تدبیر و عقلانیت و اعتدال را به قدرت برسانیم.

به دعوت شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان لرستان جناب آقای دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم به لرستان سفر کرده و روز یکشنبه مورخ ۲۴/ اردیبهشت/ ۹۶ ساعت ۹ صبح در دانشگاه قدیم لرستان قلعه فلک الافلاک واقع در خرم آباد و از مردم فهیم و آگاه و مسئول خرم آباد و شهرستان های تابع انتظار می رود با حضوری شکوهمند بار دیگر حمایت قاطع خود را  از حسن روحانی ریاست محترم جمهوری ایران عزیز اعلام دارند و هم صدا با هم در تلاشی پیگیر و خستگی ناپذیر تا پیروزی دوباره تدبیر و امید، به فعالیت های قانونی خود ادامه دهند.

سید مهدی موسوی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان لرستان