نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر کوهدشت و بخش های تابعه اعلام شد

نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر دوره پنجم کوهدشت از سوی هیأت های اجرایی و نظارت اعلام شد. بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار کشکان حدود ۹ نفر از کاندیداهای این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر کوهدشت رد صلاحیت شده اند که در بین آن ها اسامی برخی کاندیداهای مطرح اصلاح طلب و اصولگرا به […]

نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر دوره پنجم کوهدشت از سوی هیأت های اجرایی و نظارت اعلام شد.

بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار کشکان حدود ۹ نفر از کاندیداهای این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر کوهدشت رد صلاحیت شده اند که در بین آن ها اسامی برخی کاندیداهای مطرح اصلاح طلب و اصولگرا به چشم می خورد.

با این حال با بررسی نتایج بررسی صلاحیت ها در دیگر شهرهای استان لرستان در مجموع تعداد رد صلاحیت شدگان در شهر کوهدشت و بخش های تابعه پایین تر است.

در بروجرد ۸۶ نفر از جمله ۱۱ نفر از اعضای فعلی شورای شهر، در خرم آباد ۳۴ نفر از جمله ۶ نفر از اعضای فعلی شورا، ۵ عضو فعلی شورای شهر دورود و ۱۳ نفر دیگر رد صلاحیت و در نور آباد و الشتر همه تأیید صلاحیت شدند.

در اطلاعیه ای که از سوی فرمانداری کوهدشت منتشر شده از داوطلبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای کوهدشت، کوهنانی، گراب و درب گنبد خواسته شده امروز شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۶، جهت دریافت گواهی صلاحیت خود تا پایان وقت اداری به فرمانداری کوهدشت مراجعه نمایند.

تا ساعات آینده اسامی رد صلاحیت شدگان کوهدشت و بخش های تابعه در همین وبگاه خبری اطلاع رسانی خواهد شد…

زمانبندی های پایانی:

۳ اردیبهشت تا ۶ اردیبهشت‌ماه ۹۶ شکایت داوطلبین رد صلاحیت شده
۱۷ اردیبهشت‌ماه اعلام نظر قطعی رد صلاحیت‌ها
۲۱ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۶ تبلیغات انتخاباتی
۲۸ اردیبهشت‌ماه ۹۶ شکایت ممنوعیت تبلیغات
برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه

این خبر تکمیل می شود…