آغاز ثبت نام دریافت یارانه خرید کتاب

طلاب دانشجویان و اساتید از امروز می توانند برای دریافت یارانه خرید کتاب در نمایشگاه بین المللی تهران ثبت نام کنند. دانشجویان، اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان برای دریافت کارت خرید یارانه ای کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به آدرس  https://bon.tibf.ir  مراجعه کنند. معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و […]

طلاب دانشجویان و اساتید از امروز می توانند برای دریافت یارانه خرید کتاب در نمایشگاه بین المللی تهران ثبت نام کنند.

دانشجویان، اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان برای دریافت کارت خرید یارانه ای کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به آدرس  https://bon.tibf.ir  مراجعه کنند.
معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو یا طلبه ( به صورت اینترنتی ) برای دریافت بن کارت ‌باید به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اند مراجعه کنند و افرادی که روش کارت مجازی را انتخاب می کنند نیاز به مراجعه به شعب بانک را ندارند.
این معاونت، مدارک لازم هنگام دریافت کارت را شامل کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه جدید و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه اعلام کرده است.
مبلغ موجود در بن کارت‌های دانشجویی ۱۰۰ هزار تومان است که ۴۰ هزار تومان آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۶۰ هزار تومان آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت بر خط پرداخت می‌شود.
مبلغ موجود برای بن کارت های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه نیز ۲۵۰ هزار تومان است که ۷۵ هزار تومان آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۷۵ هزار تومان آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت برخط پرداخت می‌شود.
تاریخ اعتبار کارت ها فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار دارد و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل غرفه ناشران  قابل استفاده است.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز در تهران برگزار می شود و ثبت نام برای دریافت بن خرید کتاب از امروز تا یکم اردیبهشت ادامه دارد.