«شهاب روزبهانی» به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجرد منصوب شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی شهاب روزبهانی را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان بروجرد منصوب کرد. روزبهانی که کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دارد در مدت ۲۶سال خدمت در آموزش و پرورش در مناصبی همچون معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ، مدیر کانون فرهنگی تربیتی، سرگروه و […]

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی شهاب روزبهانی را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان بروجرد منصوب کرد. روزبهانی که کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دارد در مدت ۲۶سال خدمت در آموزش و پرورش در مناصبی همچون معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ، مدیر کانون فرهنگی تربیتی، سرگروه و مربی پرورشی ،مدیر دبیرستان سماء ومسئول بنیاد کودک شهرستان بروجرد انجام وظیفه کرده است.

به گزارش کشکان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در مراسم تکریم مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: دستگاه تعلیم و تربیت با سرلوحه قرار دادن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اهداف بالادستی نظام مصالح و منافع تعلیم و تربیت را در اولویت تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های خود قرار می دهد و در این مسیر صعب و دشوار تحت تاثیر حواشی قرار نخواهد گرفت. محمد حسین اردشیر تعامل و توسعه مشارکت های همه جانبه را یک راهبرد اساسی برشمرد و افزود: این تعامل با هدف کمک به اعتلای تعلیم و تربیت انجام می شود و باید مسائل آموزشی و پرورشی در این تعامل ها در متن و حواشی در حاشیه قرار گیرند. وی در ادامه به سیاست ها و برنامه های تعلیم و تربیت در دولت تدبیر و امید اشاره و تصریح کرد: آموزش و پرورش خود را متولی اجرای برنامه های تعلیم و تربیت می داند و برای تحقق اهداف کلان خود از وجود نیروهای همسو و همراه استفاده می کند. وی تصریح کرد :از مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان حیات طیبه یاد شده و این نشان دهنده اولویت و اهمیت مسائل تربیتی و معرفتی در مدرسه و کلاس های درس دارد.

اردشیر در ادامه با تقدیر از تلاشهای جمشید ابوالفتحی مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بروجرد ، شهاب روزبهانی را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی کرد.

گفتنی است که پیش از این ابوالفتحی از ۷مرداد ماه سال ۹۳عهده دار این مسئولیت بود.