۱۵ روستای شهرستان رومشکان از نعمت آب سالم بهره‌مند شدند

رومشکان- مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی رومشکان از آبرسانی به ۱۶۳۰۰ روستایی این شهرستان خبر داد. مهندس دوست محمدی در گفتگو با خبرنگار کشکان اظهار داشت: عملیات آبرسانی به ۱۵ روستای غرب شهرستان رومشکان   و جمعیتی بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر و اعتباری بالغ بر۲۷  میلیارد ریال در سال جاری آغاز شده […]

رومشکان- مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی رومشکان از آبرسانی به ۱۶۳۰۰ روستایی این شهرستان خبر داد.

مهندس دوست محمدی در گفتگو با خبرنگار کشکان اظهار داشت: عملیات آبرسانی به ۱۵ روستای غرب شهرستان رومشکان   و جمعیتی بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر و اعتباری بالغ بر۲۷  میلیارد ریال در سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی آبرسانی به این روستاها با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی به اتمام رسیده است.

وی گفت: از مجموع ۳۳ روستای سطح شهرستان رومشکان ۱۵روستا با ۴ هزار و  مشترک و جمعیتــــی بیش از ۱۶۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش شرکت آبفار قرار می گیرند یعنی این تعداد حدود ۷۰درصد از جمعیت روستایی شهرستان را تشـکیل می دهند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان رومشکان گفت: پروژه آبرسانی به این ۱۵روستا از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که از خدمات ارزنده دولت تدبیر امید می باشد که با حضور استاندار محترم، نماینده شهرستان های کوهدشت و رومشکان و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان مهندس کاکاوند به بهره برداری رسید.