۶۷ هزار مسافر نوروزی در ستاد اسکان آموزش و پرورش لرستان پذیرش شد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار مسافر نوروزی در ستاد اسکان این اداره پذیرش شده اند. به گزارش کشکان، خدانظر دریکوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان لرستان در خصوص افزایش بارش ها در روزهای آینده […]

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار مسافر نوروزی در ستاد اسکان این اداره پذیرش شده اند.

به گزارش کشکان، خدانظر دریکوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان لرستان در خصوص افزایش بارش ها در روزهای آینده پیش بینی شده در صورت ضرورت سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس نیز به فهرست مراکز اسکان آموزش و پرورش اضافه شوند.
به گفته وی امکانات لازم برای اسکان ۱۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی و اقامتی این استان فراهم شده است.
دریکوند اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزسال ۹۵ بیش از ۸۵ هزار و ۸۰۰ مسافر نوروزی در اماکنی که آموزش و پرورش لرستان برای مسافران تدارک دیده بود اسکان یافتند.
به گفته وی ستاد تسهیلات نوروزی لرستان برای رفاه بیشتر مسافران شرایط استفاده از تخفیف های ویژه مراکز اقامتی، رفاهی و گردشگری در این استان را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه ستاد اسکان مسافران نوروزی لرستان در سال های گذشته رتبه های برتر در سطح کشور را کسب کرده است، اظهار کرد: کسب رتبه اول در شاخص تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به مسافران در سال گذشته، بیانگر رعایت اصول انسانی و تکریم حقوق شهروندی درستاد اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان لرستان است.
دریکوند بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر در ۱۰ شهرستان لرستان تشکیل شده است و برنامه ریزی های لازم برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان ها انجام می شود.