معرفی معلمان برگزیده لرستان
دبیر سی و سومین ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲۲۱ معلم برگزیده در سطوح مناطق و شهرستانها، استان و کشور تا پایان فروردینماه معرفی خواهند شد. به گزارش کشکان، “خیراله خیریی” با اشاره به بررسی ۸۰۰ پرونده معلم برگزیده در مناطق و شهرستانهای لرستان خبر داد و افزود: معلمان برگزیده در […]
دبیر سی و سومین ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲۲۱ معلم برگزیده در سطوح مناطق و شهرستانها، استان و کشور تا پایان فروردینماه معرفی خواهند شد.
به گزارش کشکان، “خیراله خیریی” با اشاره به بررسی ۸۰۰ پرونده معلم برگزیده در مناطق و شهرستانهای لرستان خبر داد و افزود: معلمان برگزیده در هشت گروه آموزگار، معاون، مدیران، دبیر، دبیر تربیتبدنی، مشاور، مراقبین سلامت و مربی پرورشی ارزیابی میشوند.
خیرایی به ابلاغ شیوهنامه انتخاب معلمان برگزیده به مناطق و شهرستانهای لرستان اشاره کرد و افزود: در این دوره با رویکرد بومی و منطقهای و اولویت شایستگیهای علمی، پژوهشی، حرفهای و معرفتی ۲۰۰ معلم برگزیده شهرستانی و منطقهای، ۲۰ معلم برگزیده استانی و یک معلم برگزیده کشوری انتخاب و در هفته بزرگداشت مقام معلم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
خیرایی ادامه داد: کار تشکیل ستاد و بررسی پروندههای معلمان برگزیده در سطح مناطق و شهرستانها تا ۱۸ فروردینماه ادامه خواهد داشت و پس از تا ۲۰ فروردینماه ۲۰ معلم برگزیده استانی مشخص خواهند شد.
وی زمان بررسی و معرفی معلم برگزیده کشوری را ۲۵ فروردینماه اعلام کرد و افزود: نهایتاً تا پایان فروردینماه ۲۲۱ معلم برگزیده استان لرستان معرفی خواهند شد.
خیرایی در ادامه کار در آموزش و پرورش را یک نوع سرمایهگذاری خواند و افزود: در قرن ۲۱ کشورها بهواسطه ذخایر زیرزمینی به عنوان کشور برتر شناخته نمیشود بلکه در تولید دانش، مقالات و اختراعات است که کشورها با هم به رقابت خواهند پرداخت.
دبیر سی و سومین ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: در چشمانداز ۲۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز تأکید شده که ایران باید در سال ۱۴۰۴ مقام نخست تولید دانش خاورمیانه را داشته باشد.
خیرایی با عنوان اینکه ویژگیهای تعلیم و تربیت در قرن ۲۱ بر چهار ستون استوار است تصریح کرد: یادگیری برای چگونه یادگرفتن، یادگیری برای زیستن، یادگیری برای با هم زیستن و یادگیری برای عمل کردن چهارستون مهم تعلیم و تربیت است.
وی خاطرنشان کرد: در سی و سومین دوره انتخاب معلمان برگزیده، معیارهای بومی و حرفهای مدنظر قرار گرفته است که بر پایه روشهای تدریس، دانش معرفتی، روانشناسی تربیتی و فناوری آموزشی استوار است
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰