تأیید حکم سنگسار متهمین پرونده کلیپ غیراخلاقی گراب در دیوان عالی کشور

شنیده ها حکایت از تایید حکم محکومیت آقای خ. آ و خانم س. م متهمین موسوم به “کلیپ غیر اخلاقی گراب” در شعبه دهم دیوان عالی کشور دارد. جهت بررسی صحت و سقم این موضوع خبرنگار کشکان با وکیل شاکی پرونده تماسی اختصاصی داشت و از ایشان در این خصوص پرسش نمود. ایشان اظهار داشت: […]

شنیده ها حکایت از تایید حکم محکومیت آقای خ. آ و خانم س. م متهمین موسوم به “کلیپ غیر اخلاقی گراب” در شعبه دهم دیوان عالی کشور دارد.

جهت بررسی صحت و سقم این موضوع خبرنگار کشکان با وکیل شاکی پرونده تماسی اختصاصی داشت و از ایشان در این خصوص پرسش نمود. ایشان اظهار داشت: در حال حاضر در مسافرت بسر می برم از سوی دیگر محاکم قضایی در تعطیلات نوروزی می باشند و امکان مراجعه به دادگاه کیفری استان جهت کسب خبر موثق وجود ندارد.

وی ادامه داد: شب گذشته به صورت تلفنی از این خبر اطلاع پیدا کردم که جهت اطلاع از جزییات موضوع به درگاه اطلاع رسانی قوه قضاییه مراجعه کردم که اطلاعات منعکس شده در این سایت حکایت از قطعیت دادنامه و ابرام (تأیید) رأی و رد اعتراض وکلای متهمین دارد. لکن فعلا دادنامه ای به بنده بصورت رسمی ابلاغ نشده برای تایید قطعی حکم باید منتظر ابلاغ رای ماند هر چند اعلام قطعیت حکم در درگاه اطلاع رسانی قوه قضاییه تا حدودی تکلیف را مشخص کرده است.