دستگیری باند سارقان حرفه‌ای غیر بومی در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از انهدام و دستگیری ۵ نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای غیر بومی در این شهرستان خبر داد. به گزارش کشکان، سرهنگ ” صفی اله بیرانوند” گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت منازل در خرم‌آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت. […]

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از انهدام و دستگیری ۵ نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای غیر بومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کشکان، سرهنگ ” صفی اله بیرانوند” گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت منازل در خرم‌آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند ۵ نفر اعضای باند سارقان منازل را در خرم‌آباد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ بیرانوند ادامه داد: سارقان در بازجویی‌های انجام‌شده و همچنین استعلام به عمل آمده از سوابق آنان مشخص شد که اعضای این باند اقدام به سرقت در استان‌های هم‌جوار می‌کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تصریح کرد: در تحقیقات معموله، سارقان به ۵۰ فقره سرقت و بزه ارتکابی شامل طلاجات، پول نقد، موبایل و…، اعتراف کردند.

وی با بیان این که اعضای باند در برخی سرقت‌ها اقدام به ‌زورگیری و ایجاد رعب و وحشت کردند گفت: ارزش ریالی اموال سرقت شده توسط اعضای باند غیربومی یک میلیارد ریال هست.

سرهنگ بیرانوند در پایان گفت: سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی شدند.