تقدیر مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از مجمع نمایندگان لرستان

با تصویب سهم ۴۲ درصد از حق الثبت اسناد برای مصارف جمعیت هلال احمر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از مجمع نمایندگان استان لرستان تقدیر کرد. به گزارش کشکان، بی شک جمعیت هلال احمر یکی از سازمان های بشر دوستانه است که همواره نیاز جدی به توجه دولت و حمایت مجلس شورای اسلامی برای […]

با تصویب سهم ۴۲ درصد از حق الثبت اسناد برای مصارف جمعیت هلال احمر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از مجمع نمایندگان استان لرستان تقدیر کرد.

به گزارش کشکان، بی شک جمعیت هلال احمر یکی از سازمان های بشر دوستانه است که همواره نیاز جدی به توجه دولت و حمایت مجلس شورای اسلامی برای اخذ بودجه جهت انجام کارهای امدادی و خدماتی در مواقع بحران و مشکلات در کشور و جهان دارد.

این در حالی است که قرار بود بخشی از درآمد حق ثبت اسناد و املاک را که دولت برای  هلال احمر دولت اختصاص داده بود برداشته شود که خوشبختانه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی این روند همچنان ادامه دارد.

از این رو مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان طی پیامی مراتب تقدیر خود را از نماندگان مجلس شورای اسلامی به خصوص مجمع نمایندگان  لرستان اعلام کرد.

متن پیام به این شرح است:

نمایندگان محترم مردم شریف و ولایت مداراستان لرستان در مجلس شورای اسلامی:

قطعا گذر از دل حوادث در کشوری که از حادثه خیز ترین کشورهای دنیاست جز با مشارکت، همراهی و همدلی آحاد مردم و بویژه نخبگان و تصمیم گیرنده گان میسر نخواهد شد.

اینجانب از طرف خود، پرسنل، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان لرستان از بابت تصویب سهم ۴۲درصد از حق الثبت اسناد برای مصارف جمعیت هلال احمر تقدیر وتشکر نموده و امیدواریم با تقویت توان امدادی بتوانیم خدمتگزاری صادق و امین برای آحاد ملت شریف ایران باشیم.

صارم رضایی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان

 

 

خبر: صمد مرادیانی/ کشکان