برگزاری انتخابات سالم و شفاف مهم ترین برنامه دولت در سال آینده است

فرماندار خرم آباد با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده گفت: یکی از بزرگترین و مهم ترین برنامه دولت یازدهم در سال آینده برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه، شفاف و مورد اعتماد مردم است. اسد عبدالهی روز دوشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی […]

فرماندار خرم آباد با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده گفت: یکی از بزرگترین و مهم ترین برنامه دولت یازدهم در سال آینده برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه، شفاف و مورد اعتماد مردم است.

اسد عبدالهی روز دوشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان در محل این خبرگزاری افزود: فرمانداری خرم آباد تمام امکانات خود را برای برگزاری انتخابات سالم و شفاف به کار می گیرد.
وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر خرم آباد نیاز به افرادی توانمند دارد، گفت: بررسی و رفع مشکلات اجتماعی همواره در دستور کار و در اولویت است لذا مردم با انتخاب فرد اصلح می توانند در مسایل اجتماعی تاثیرگذار باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود. همزمان پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز برگزار خواهد شد.

** دولت تدبیر و امید به جامعه آرامش داده است
فرماندار خرم آباد با بیان اینکه رییس جمهوری در شرایط سخت و فشارهای اقتصادی دولت را تحویل گرفت، بیان کرد: عملکرد خوب دولت در همه حوزه ها به جامعه آرامش داده است.
وی اظهار کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه علیه ایران و همچنین شرایط سخت موجود در کشور عملکرد دولت قابل دفاع و مثبت ارزیابی می شود.
عبدالهی افزود: برخی از شهرهای استان لرستان ۱۰۰درصد گازرسانی شده اند که ۸۰ درصد آن در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

** از نگاه توانمند همه جناح ها برای کمک به دولت استقبال می شود
وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور گفت: از نگاه های توانمند همه جناح های سیاسی برای همفکری و کمک به دولت استقبال می کند.
فرماندار خرم آباد افزود: با توجه به منابع مالی محدود در دولت اقدامات خوب و موثری همچون طرح تحول نظام سلامت در کشور انجام شده است.
وی در خصوص اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان خرم آباد اظهار کرد: طرح جمع آوری متکدیان، ایجاد ۲ پل در مناطق محروم اسدآبادی و فلک الدین و همچنین انتقال آب کاکارضا به خرم آباد باعث ایجاد امید در دل مردم این شهرستان شده اند.