ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب معلمان برگزیده لرستان/ انتخاب معلمان برگزیده در ۸ گروه

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان از ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب معلمان برگزیده به مناطق و شهرستان‌های لرستان خبر داد و گفت: معلمان برگزیده استان در هشت گروه آموزگار، معاون، مدیران، دبیر، دبیر تربیت بدنی، مشاور، مراقبین سلامت و مربی پرورشی ارزیابی می‌شوند. خیرالله خیرایی، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش […]

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان از ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب معلمان برگزیده به مناطق و شهرستان‌های لرستان خبر داد و گفت: معلمان برگزیده استان در هشت گروه آموزگار، معاون، مدیران، دبیر، دبیر تربیت بدنی، مشاور، مراقبین سلامت و مربی پرورشی ارزیابی می‌شوند.

خیرالله خیرایی، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان امروز، هشتم اسفند در جمع خبرنگاران، از ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب معلمان برگزیده به مناطق و شهرستان‌های لرستان خبر داد.
وی افزود: در این دوره با رویکرد بومی و منطقه‌ای و اولویت شایستگی‌های علمی، پژوهشی، حرفه‌ای و معرفتی ۲۰۰ معلم برگزیده شهرستانی و منطقه‌ای و ۲۰ معلم برگزیده استانی انتخاب و در هفته معلم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
خیرایی ادامه داد: کار تشکیل ستاد و بررسی پرونده‌های معلمان برگزیده در سطح مدارس از هشتم اسفند‌ماه سال‌جاری آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه معلمان برگزیده مدارس با مناطق و شهرستان‌ها معرفی خواهند شد.
وی اضافه کرد: مناطق و شهرستان‌ها هم حداکثر تا ۱۷ فروردین‌ماه ۹۶ پرونده معلمان برگزیده خود را به استان ارسال خواهند کرد و پس از آن کمیته استانی بر اساس شاخص‌های اعلام شده، ۲۰ معلم برگزیده استان را شناسایی و معرفی خواهد کرد.
دبیر ستاد بزرگداشت سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان با یادآوری این‌که یک معلم برگزیده هم به نمایندگی از معلمان برگزیده استان به کشور معرفی می‌شود، گفت: معلمان برگزیده استان در هشت گروه آموزگار، معاون، مدیران، دبیر، دبیر تربیت بدنی، مشاور، مراقبین سلامت و مربی پرورشی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.