بارش سنگین برف مدارس برخی از شهرهای لرستان را به تعطیلی کشاند

سرپرست آموزش و پرورش لرستان از تعطیلی مدارس برخی شهرستان ها، بخش ها و شهرهای این استان به دلیل بارش سنگین برف خبر داد. به گزارش کشکان، خدا نظر دریکوند صبح امروز دوشنبه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به درخواست برخی از فرمانداران و تایید مدیریت بحران استان به بارش شدید برف، برودت هوا، […]

۲۳۶۳۳۲۸

سرپرست آموزش و پرورش لرستان از تعطیلی مدارس برخی شهرستان ها، بخش ها و شهرهای این استان به دلیل بارش سنگین برف خبر داد.

به گزارش کشکان، خدا نظر دریکوند صبح امروز دوشنبه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به درخواست برخی از فرمانداران و تایید مدیریت بحران استان به بارش شدید برف، برودت هوا، قطع برق و مسدود شدن راههای ارتباطی همه مدارس شهرهای بروجرد، الشتر و نورآباد و بخش های کاکاوند، زاغه، بیرانشهر، اشترینان در سری صبح تعطیل است.

وی گفت: همچنین در شهرهای خرم آباد، ازنا، دورود و بخش های سیلاخور، پاپی، چگنی و ویسیان همه مدارس ابتدایی در سری صبح تعطیل و مدارس دوره های اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند شد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت بحران استان، طرح تعطیلی مدارس با درخواست فرمانداران و بخشداران و تایید ستاد مدیریت و بحران توسط آموزش و پرورش نهایی و اعلام می شود.